solid
Cursors

Napokon... - Qutisch - Blog.hr

Qutisch

subota, 17.12.2005.

Napokon...

pa evo, stvarno NAPOKON, mi je proradia internet... poludila sam vise bez kompjutera. obecajem svima da cu posititi vase blogove ovih dana i odg na komentare. iako mi je internet "popravljen", 3 puta je sporiji nego inace, pa ce tribati vrimena da svih posjetim...

a umisto kompjutera, vrime sam ubijala starim dnevnicima. tek sada vidim koliko mi se toga dogodilo u zadnjih godinu dana. mozda i ne bi posegnula za dnevnikom da sve oko mene ne bruji planovima za proslavu nove godine. pa bas od proslogodisnje proslave, kroz mene je proslo toliko emocija, od srece, preko tuge(koja je znala biti vrlo blizu depresije...), do straha, ma vse sto covjek moze iskusiti... nakon toga toliko novih iskustava, novih prijateljstava, ali i obnavljanje starih i odbacivanje onih u koje sam prestala virovati. inace sam jako emocionalna osoba i uvik me pogodi kad saznam da sam se u nekoga razocarala, a bas u zadnjih godinu dana toga je bilo i previse. ali nisu sve bili samo ruzni trenutci, bilo je vjencanja, svakakvih proslava. i ljubavi,to pokusavanje ponovno steci potpuno povjerenje u ljude. nekad bi uspjelo, nekad ne.
ali sad kad pogledam "iza sebe" stvarno mogu reci da sam imala ispunjenu godinu. u svakom smislu... toliko sam se prominila, ne mislim samo fizicki. neka stajalista, za koja sam mislila da se nikad nece poljuljati su sasvim nestala, pocela sam traziti sebe u svojim ocima, a ne u tudim. zapravo samo zelim pronaci nekakav mir. u zadnje vrime pokusavam naci razlog zbog kojeg bi se ujutro ustala iz kreveta... nekako sam sita ove dosade i zelim pronaci nesto, ili nekoga ko ce me ispuniti i zbog koga bi se ustala ujutro.
ali bez obzira na posljednje dane, mogu (s ponosom) reci da ima tek nekoliko stvari za kojima zali, i da mi je ova godina bila cisto ok. a nadam se i vama...kizz

Question: Di cete za novu? doma uz film, na tulum, sa dragim(dragom) ili???
- 14:08 - Komentiraj (161) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>