solid
Cursors

* * * - Qutisch - Blog.hr

Qutisch

srijeda, 07.12.2005.

* * *

kao prvo, fala svima na komentarima i ispricavam se sto jos nisam na njih odgovorila... internet mi doma ne radi, ali nadam se da ce proradit ovih dana... a do onda, evo nesto sto sam napisala prije par dana. nemojte krivo shvatiti, nije me niko doslovno prevario, samo sam se ja tako osjecala. kizz svima!!! i by the way, sretan imendan svim nikolama i nikolinam, u malom zakasnjenju ;)


Suza vise nemam za isplakati,
moje je srce prazno.
Ne osjecam vise nista,
samo prazninu i tugu.
Vjerovala sam da nisi kao drugi,
pred tobom sam bila kao otvorena knjiga,
znao si sve moje tajne,
sve strahove, sve zelje.
Kleo si se na vjecnu ljubav,
obecavao da ces uvijek biti uz mene.
A nakon svega sto mi ostaje?
Od nje sam morala saznati sve,
pred njezinim smjehom suze shrivati.
U meni je ljubav zamijenila mrznja,
prema tebi, prema njoj, prema sebi
jer sam ti naivno vjerovala.
sad odi, ne vracaj se,
kasno je za isprike i nova prazna obecanja.
Ne trosi rijeci,
jer sve je moje za tebe umrlo...
- 08:42 - Komentiraj (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>