Tatjana jurić zubak - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 24.12.2018.

Komentirano 0 puta










Click here: Tatjana jurić zubak






Najveca postignuca Tatjana je 2005. On je odrastao i zivio svugdje po svijetu. Nakon pet godina rada u emisiji Exploziv Tatjana je dobila vlastitu emisiju, Exkluziv s Tatjanom Juric.



tatjana jurić zubak

Radijska i televizijska voditeljica na prijateljskoj rukometnoj utakmici Hrvatska-Slovenija na tribinama je izmjenjivala nježnosti s predsjednikom Uprave ORYX Grupe i članom Uprave AutoZubaka, a emocije su prštale na sve strane. Iako je dugo razmišljala treba li to podijeliti s medijima, zaključila je kako se o toj bolnoj temi mora govoriti. Jurić trenutačno prolazi kroz teške dane jer je početkom veljače izgubila majku Dragicu koja je bolovala od Alzheimera.



tatjana jurić zubak

Net.hr - RTL televiziju napusta u rujnu 2011. Sada već bivši par, 36-godišnja Jurić i 33-godišnji Zubak, nisu u javnosti željeli komentirati razloge, kao ni sam prekid veze.



tatjana jurić zubak

Severina je nakon dueta godine s Petrom Grašom, na Narodnom imala svoj najluđi intervju ikad. U plank položaju, odgovarala je na pitanja Tatjane Jurić koja je ležala ispod nje. Dulje od nje je izdržao samo Ivan Dečak iz Vatre. Severina je otkrila i da 1. Pjesme sam birala dvije i pol godine, nadam se da će se svima svidjeti. Meni se baš sviđa taj neki drugačiji zvuk, ima i nešto bluesa... Otišli smo u jedan restoran, njemu se jako svidjela pjesma, a ja sam dok sam je snimala imala ideju kako bi njegov glas baš lijepo legao na tu pjesmu. Bilo mi je teško da ga zovem da pjeva na kraju pjesme, ali sam mu ipak rekla. I tako je nastao taj neobičan duet. Meni se jako svidjela njezina ideja, da ne bude klasični duet, nego sam ja u toj pjesmi nekakav začin. Djevojka sa sela bila je skoro pa himna Vatrenih, a evo sad sam se i udala za golmana, tako da to je to. Volim nogomet, znam čak i terminologiju, ali u Rusiju mislim da nećemo ići. Našim dečkima želim uspjeh i svu sreću svijeta.



MaPet Show - Tatjana Jurić
Radijska voditeljica Tatjana Juric 35 nedavno je po prvi puta javno progovorila o teskoj zivotnoj borbi svoje majke Dragice koja pati od Alzheimerove bolesti. Danas je situacija, vjerujemo, drukčija. Radijska i televizijska voditeljica Tatjana Jurić 35 i član uprave Auto Zubaka, Ivan Zubak 33 , navodno su prekinuli ljubavnu vezu. Ipak, uspjesna Zagrepcanka pokazala je da joj decko Ivan Zubak 33 moze vratiti osmijeh na lice. Otišli smo u jedan restoran, njemu se jako svidjela pjesma, a ja sam dok sam je snimala imala ideju kako bi njegov glas baš lijepo legao na tu pjesmu. Par je prvi put javno izmjenjivao nježnosti u listopadu prošle godine na utakmici Slovenije i Hrvatske. Nadam se da sam bila pristojna. Našim dečkima želim uspjeh i svu sreću svijeta. Međutim, treba naglasiti, Alzheimer nije psihička bolest, Alzheimer je degenerativna bolest mozga. Radijska i televizijska voditeljica Tatjana Jurić 34 opet ljubi.

[Sex maloljetnika|>@=> 8 !5:A A> A:@KB>9 :0<5@K|Zmaj od sipova parovi]






Oznake: net.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.