ponedjeljak, 17.04.2006.

NIŽI OD MENE... A NE... JEDINO JON

Jeste se najeli? Ma znam da jeste, šta ja isto gluposti pitam! Ja baš i nisam. Ne smijem. Još jedna stvar u vezi ove boleštine. Niti jest ne možeš ko' čovjek. A možda i bolje ovako. Bar ne kukam kako mi sad nije dobro, kako me boli škemba i sl. , kako uvijek biva nakon blagdana. A nadoknadit ću to sljedeće godine! Zato su sve čestitke, dobro, gotovo sve koje sam dobila putem SMS- a bile u stilu: "... i nadam se da ćeš moć papati puno šunke, luka, rotkvica, francuske vrlo brzo... ". A dobro, glavno da ste mi se vi fino najeli. Poslala mi frendica SMS kako se ove godine ubila u hrani ko' konj. A vjerujem da nije jedina.
Baš sam se vratila iz lagane šetnjice i kavice sa dragim. Baš je krasan dan. Bilo je baš nice. Vidjet ćemo se navečer opet. Sad ću malo sa frendicom izać i tak. Baš uživam. Koristim ove zadnje dane bolovanja. Jel neću još dugo. Već sutra idem na komisiju da mi produže bolovanje. A valjda budu. Mislim, meni tak svejedno, dosta bilo ova tri tjedna, ali ovi doktori koje posjećujem mi trube da nalazi nisu još u redu i da moram mirovat. Baš me zanima šta će to bit sutra na toj komisije. Valjda ne zajebavaju previše.
Baš mi je nekako lijepo. Drži me onaj čudan felling, još otkako sam pisala prijašnji post koji je nadasve bio bezveze i jako nezanimljiv. A to mora da je ljubav, i sami ste mi to napisali u komentarima.
Bon Jovi svira u pozadini. Interesantno kako bendovi koje volite ( ja ove obožavam ) mogu na nas utjecat. Uvijek se super osjećam kad ih slušam. Pomognu mi kad sam u depri, krizi, kad sam sretna još me više dignu... ma odličan felling. Nekad se baš pitam šta bi bilo da nema te glazbe? Jel fakat te može i pokrenut i razveselit... ma sve!
Baš danas na kavi ja sa ovim svojim počela pričat nešto o zgodnim tipovima i kažem da je ne znam tko ne bi bila sa njim da je niži od mene. Jel na mojih 1.85 bila bi katastrofa da je dečko niži od mene. I kaže on meni da bi ja bila sa njim i da ima 1.50. A ja njemu, e dragi moj, tada te ne bi ni pogledala.
Jedini frajer koji je niži od mene i to za deset centimetara, a da bi bila sa njim je Jon Bon Jovi. Dobro, nemojte se sad smijat, je da imam 20 godina, sad ću 21 za mjesec dana, ali smije cura malo maštat. Kaj ne? Pa di bi došli kad ne bi imali neke svoje skrivene željice, maštanja i fantazije? Pa makar i sa stranim zvijezdama za koje znamo da nam se nikad neće ostvarit. Ali zato nekad nema ljepše stvari nego zatvoriti oči i pustiti mašti na volju i utonut u prekrasan san.
Pusa

| 19:00 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>