nedjelja, 16.04.2006.

O NIOČEMU...

Kasno je... pisala bi nešto a ni sama ne znam o čemu...
Imam sto misli u glavi... vrludaju samo...
Bila sam sa njim večeras...
Baš je bilo lijepo... jako lijepo...
Bili smo na kavici, malo se šetali, malo se mazili, bili zajedno...
Bit će ovo jedan post bez glave i repa, o ničemu...
Čudno se osjećam... kao da nisam tu... ja...
Znate taj neki felling?
Ni sami ne znate kaj vam je...
Ali sad mi nije loše... samo nekako malo čudno...
E, ali sad sam baš sretna... bez nekog posebnog razloga...
Ali zato me je ujutro skrpala neka depra... bez nekog posebnog razloga...
Ali sad sam baš dobro...
Hmm... za koliko dugo...
A možda me je i ova bolest lupila u glavu...
Ali prolazi i ona...
E, jeste skužili kako je u zadnje vrijeme baš nekako lijepo... sve mi je ok...
Mora da je proljeće... a valjda sam i zaljubljena...
Hmm... koje li dobre kombinacije...
Trekeljam li ga, trekeljam...
Stvarno o niočemu...
Sretan Uskrs dragi moji!

| 03:21 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>