nedjelja, 11.12.2005.

SASVIM DOSADAN DAN

Ova subota mi je bila relativno dosadan dan.Nisam imala volje za izlaskom,pogotove ne nakon jučerašnje idiotarije koju sam izvađala u vezi izlaska.Ali,zato je već pao dogovor za sljedeću subotu.Već sam se dogovorila sa tri frendice,tako da nas četiri koke idemo van,ali di je još druga subota.Spavala sam do podneva (kao,da se naspavam,samo ne znam od čega sam toliko umorna...valjda od silnog nerada).
Gledala sam Oprah i svaki put me ti glupi Amerikanci znaju iznenadit.Jel vi znate da je 67% američke populacije pretilo?I još se debljaju.Nisam ni ja mršavica,dapače trebala bi skinut koji kologram ali takve osobe se kod nas ne mogu vidjeti.Ma nije ni bitno!
Otišla sam do Mirne na kavicu (nije spominjala jučerašnji dan i moje zajebavanje),otfurala sam joj novi CD od Bon Jovi i sviđa joj se.Baš mi je drago.Malo smo tračale (ne puno i ne jako drage ljude),saznale smo da je jedan momčić gay.Dobro,bi,jel je do sada bio sa jako puno cura ali je odjednom dobio prosvjetljenje i skužio da voli i u guzu dobit.Ali tko voli nek izvoli.Ne osuđujem,svatko ima pravo živjet svoj život kako želi.
Otišla sam doma jel je urban_princess rekla da će se zaletit do mene.A, ono standard,ugodno druženje sa best frendicom,tako da se nisam vidla danas sa njih dvije dan bi bio čista nula.
E,stvarno nisam znala šta bi vam napisala,vidite i sami da trekeljam gluposti,pa mi je palo napamet da sastavim listu poznatih/malo manje poznatih ljudi s kojima bi se voljela srest u životu (hm,možeš si mislit,samo moje puste želje,ali hej može i djevojka malo maštat).


5 OSOBA SA KOJIMA BI VOLJELA POPIT KAVICU:


1.Jon Bon Jovi-vi šta me redovito čitate ziher ste skužili da ga obožavam,ma šta obožavam,luda sam za njim.Mislim da bi ovdje trebali bit i ostali dečki iz benda;Tico,David,Richie i Alec,ali mislim da ovo zahtjeva kod mene potpuno drugu listu.Ali neka ostane ovako.Cijeli bend zajedno pod brojem 1.

2.Eminem-čovjek kojeg sam slušala dobrih sedam godina i upoznala skroz kroz njegovu glazbu i imam felling da ga znam ko' frenda (malo glupo zvuči ha?)Ali kad nekog slušate toliko dugo,da sve te godine ne prođe ni dana a da njegov CD nije u liniji i ne svira,pročitate knjige o njemu...ali prošlo je i to vrijeme ludovanja za repom,sad ga znam s vremenom poslušat,onako iz gušta.Ali i dalje me fascinira ko' osoba i u potpunosti se slažem sa njim u vezi nekih stvari o životu.

3.Oprah-možda će mi se neki od vas sad smijat,ali ja volim tu ženu.Mislim da zna svoj posao i nema joj ravne.Iz ničega je napravila pravo bogatstvo,a ostala je normalna i prizemna a da i ne govorim o njezinom dobrotvornom radu i pomaganju siromašnima i nemćnima.

4.Angelina Jolie-najdraža glumica,fascinira me njezina ljepota i mislim da nije pravedno da je netko tako prokleto savršen i zgodan.Super mi je to šta posvaja onu sirotu djecu (za sada dvoje muške djece) i što joj nije važno šta su,od kuda su i koja im je boja kože i što je toliko uključena u pomoć siročoćima u Africi.

5.Mel Gibson-ima nešto taj čovjek.Kad ga god vidim na TV-u sva se rastopim.I zadnja scena iz "Hrabrog srca" kad se zadere "FREEDOM".Trnci me prođu na to.Znate na šta mislim?


5 OSOBA SA KOJIMA BI I MALO VIŠE OD SAMO ISPIJANJA KAVICE:


1.50 Cent-ne znam zašto,nemojte me to ni pitat.Ali pojava mi je taj tip.Da li sam jedina koja tako misli?

2.Richie Sambora-za one malo manje upućene to vam je gitarist u Bon Jovi bendu.Jebozovan mi je taj tip.Ima neki stav,držanje,malo je opak.Mmm,dobar je!

3.George Cloony-još od "Hitne službe" mi se sviđa taj lik.Ima nešto,ne bi bez veze bio proglašen najsexi tipom u magazinu "People" i to par godina za redom.Iako je debelo u 40-oj i dalje je jako hot.A možda ima nečega i u tome šta je još uvijek neženja.Uvijek bi se,mi cure,najviše trudile oko onih do kojih je nemoguće doć,ali jedna će postat sretnica i sa ponosom reći:"I'am Mrs. Cloony!"Osobno se nadam da taj dan neće doć i da će Cloony ostat okorjeli neženja.Tako ćemo,nas 99% žena na planetu ostat sretne i sa trunčicom nade da baš JA mogu ulovit tog vječnog neženju.

4.Brad Pitt-jel ovdje potrebno još šta dodati?Samo mi recite koja je lista naj frajera ikada prošla bez Pitta?Niti jedna!

5.Robbie Williams-zgodan je,glasi kao veliki lover i jebač pa bi ga se isplatilo isprobat.A i još ga ni jedna nije uhvatila u brak pa sve mi potajno maštamo da smo baš mi te koje bi ga uspjele ukrotit.Zar ne cure?


5 OSOBA SA KOJIMA MI NIKAD NE BI BILO DOSADNO NA TULUMU:


1.P.Diddy-čovjek stvarno zna razgibat rulju i radi najbolje tulume na planetu.

2.Robbie Williams-evo ga opet,ali šta kad se čovjek zna zabavljati i priređivat divlje tulume.

3.Mick Jagger-čovjek i u 60-ima zna znanje.

4.Keith Richards-lisac stari,samo da je cuge i cigareta i nikom ne bi bilo dosadno.

5.Nicholas Cage-nije baš najnormalnija i psihički najstabilnija osoba i čisto sumnjam da bi sjedila a da mi on pleše pored mene.


Kao što vidite ljudi sa naših područja nema na listi a jedini sa kojima imam želju popričat su:


1.Dečki iz Parnog valjka-jedini Hrvatski bend koji volim poslušat.

2.Edo Maajka-ostao mi iz moje rep faze,ali kaže šta misli i boli ga briga.Ne preserava se i živi svoj život.


5 OSOBA KOJE NE MOGU VIDJET NI NACRTANE:(99% Hrvatske estrade,samoprozvanih zvijezda i zvijezdica,naravno,ali to bi bio predugačak popis da ga idem sastavljat,plus ovo dvoje stranih koji su mi stvarno trn u oku).


1.Maja Blagdan-žena mi je oduvijek živi horor.

2.Martina (ne znam prezime)-ona treba iz Putokaza,šta je sad voditeljica na MTV-u.I na svakoj novijoj reklami za T-Com.Kad ju god vidim najradije bi ju udavila.

3.Byork-i ona i njezina glazba,za mene neprobavljivo.

4.Vlatka Pokos-kozo,kupuj umjetno krzno i nikad više nemoj uzet mikrofon u ruke.Njezino pjevanje je zločin.

5.Bush-seronja,a glupi Ameri ga opet za predsjednika.Strašno!


I to je to ljudi moji.Nadam se da vas nisam zapilala previše,hvala vama šta me čitate.

I jedna happy vijest za mene (čisto sumnjam da to zanima bilo koga od vas).Sutra (tj.već je danas) na VH1 mi prikazuju Bon Jovi od 18:00-20:00 sati,njihove spotove.Tako da se baš veselim,dva sata čistog uživanja.I nema me za nikog,da se vani događa ni ja ne znam šta,nedostupna sam! :)

PUSA

| 01:15 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>