ponedjeljak, 05.12.2005.

I DON'T LIKE MONDAYS

E da,to je taj ponedjeljak.Najgori dan.Ne volim ga još od osnovne škole kad sam bila klinka i kad su mi dani trajali nevjerojatno dugo.Sjećate se vi toga?Pa i u srednjoj školi.Nije ni čudno da sam najviše izostanaka skupila baš ponedjeljkom.Tko bi normalan nakon burnog vikenda mogao sjedit u školskoj klupi sedam sati?Nekako bi se sve to razvlačilo i sporo bi prolazilo, dok danas to prokleto vrijeme samo proleti.Danas sam se probudila u 8 što je za mene jako rano.Inače se ne budim prije 11 ako nemam nekih važnih obaveza ali ja to uvijek mudro pokušam isplanirat za što kasnije popodne.Volim dugo spavat ali zato zujim po cijele noći.Takav sam tip.Više volim i više mi paše noć.
Probude me stihovi pjesme "Have a nice day" iz moje linije.Ujutro sam užasno mrzovoljna i bolje je da me tad ništa nitko ne pita jel obično netko nastrada.Okrenem se na drugu stranu još samo pet minuta i odlučim da je vrijeme da se bar jedno jutro ustanem iz kreveta kao cijeli normalan svijet pa to i napravim.Ugasim liniju i upalim TV odmah na svoj najdraži program,VH1 da vidim neki dobar spotić.I na moje najugodnije iznenađenje počinje mi pjevat Bon Jovi i to dvije stvari za redom.Obožavam taj then & now ako mi se potrefi na nekoga koga volim a u ovom slučaju nije moglo bolje.Odgledam Blaze of glory & novi spot za stvar Welcome to wherever you are i gledam kak su se promjenili i malo mi zafale one njihove duge kose...ali i sad mi izgledaju jednako dobro...sasršeno!Pogotovo Jon!Ah!
I pomislim,ma nije moguće.Gle,ponedjeljak ti je savršeno počeo samo da se tako i nastavi.Ali ne!Odem do kuhinje i napravim kavu jel bez toga nejde.I evo i tatice.On će meni:"kćeri moja jedina,dobro jutro."A meni muka!Vidim mu u očima da nešto treba.Pa mogao je bar pričekat da kavu popijem.Reko hladno:"stari ,šta trebaš?"I zamoli on mene lijepo da odem do ZAP-a.Ajde dobro,nije bed.Ali na izlasku tatek se sjetio da bi trebala odnijet i neke papire u knjigovodstvo.To je mali zajeb kad tatek ima firmu,onda sve ono što se ne stigne obavit uvali meni.Ali dobro.Ne žalim se puno.Vrijeme mi je da počnem učit nešto od njega jel ipak će to meni ostat jednoga dana.Nemojte vi sad brijat da sam ja razmažena tatina princeza jel nisam,i nismo bogati premda stari ima firmu i radi ko' konj cijele dane,samo imamo za pristojan život i na tome sam mu jako zahvalna jel da on ne radi po cijele dane ne bi imali ništa.I onda poludim kad mi netko kaže da šta mene briga,stari mi je privatnik i sve što ide uz to.A nitko ne gleda na to da se on ubija od posla i da noćima ne spava i da je na cesti i noću i danju i po kiši i snijegu...Ispričavam se,malo sam se sad uzrujala.A mama baš danas bila zauzeta,i nemre ništa obavit jel ima drugog posla.Uzmem to sva ljuta i odem.Ne bi mi to inače teško palo ali danas sam imala razgovor za poslić pa sam bila živčana.Nisam još spremna 100% počet radit za starog pa sam odlučila da ću se na neko vrijeme zaposlit u kladionici.Plaća ok,nije neki napor od posla...i dobila sam ga.Istina je da je stari potegnuo dobru vezu,ali pitam ja vas kak danas drukčije do posla?Ako se može zašto ne?Ne da se meni izigravat nekog velikog poštenjaka pa da me onda svi počnu gazit u životu.Gledam šta sve drugi danas rade i ako češ igrat po pravilima nećeš daleko dogurat.To je nažalost tako danas.Niasm vjerovala u to ali sad kad sam malo starija i kad počneš kužit neke stvari vidiš da i nije sve bajno u životu.A pogotovo ne ljudi.Ako ništa drugo ja sam barem iskrena.
Malo sam živačana.Sutra moram još do uprave sredit neke stvari.Moj prvi pravi(ne računajući kod starog) posao.Valjda će sve bit ok.
Evo,već je večer.Još imam kavicu sa frendicom,da se malo ispričamo i da me malo smiri za sutrašnji dan.Ponedjeljak mi je počeo ok,pa je malo bio u banani i tak...šta očekivat od ponedjeljka.Ali glavno da ja imam posao.E stvarno ne volim ponedjeljak!
Evo i jedna o ponedjeljku: Bon Jovi & Bob Geldof




***I DON'T LIKE MONDAYS***


The silicon chip inside her head,
Got switched to overload
Nobody's gonna go to school today,
She's gonna make them stay at home,
And Daddy doesn't understand it,
He always said she was good as gold,
And he can see (no reasons)
'Cause there are (no reasons)
What reason do you need to be shown

(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like Mondays
I want to shoot the whole day down

The telex machine is kept so clean
And it types to a waiting world,
Her Mother feels so shocked
Father's world is rocked
And their thoughts turn to
Their own little girl
Well sweet 16 ain't she peachy keen,
And it ain't so neat to admit defeat,
There could be (no reasons)
Because there are (no reasons)
What reasons do you need, oh,

(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like Mondays
I'm gonna shoot the whole day down, down, down
I'll shoot it all down

And all the playing's stopped in the playground now
She wants to play with her toys a while
And school is out, oh and soon we will learn that
the lesson today is how to die
And then the bullhorn crackles,
And the captain tackles
with the problems and the how's and why's
and he can see (no reasons)
'Cause there are (no reasons)
What reasons do you need to die, die, oh

And the silicon chip inside her head
gets switched to overload, oh
and nobody's gonna go to school today
She's gonna make them stay at home
And Daddy doesn't understand it
He always said she was good as gold
And he could see (no reasons)
'Cause there are (no reasons)
What reason do you need to be shown

(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like , I don't like
(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like , I don't like
(Tell me why) I don't like Mondays
(Tell me why) I don't like Mondays
I'm want shoot the whole day down, down, down
I'll shoot it all down

| 18:10 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>