srijeda, 30.11.2005.

PSI LUTALICE I BRITNEY SPEARS

Večeras sam išla prema doma od frendice koja živi od mene deset minuta i imala sam šta i vidjet.Dva ogromna psa.Lutalice,naravno.Da sve bude bolje jedan je rotvajler,a drugi neki čudni mješanc.Čini mi se njemačkog ovčara i još nečega.Inače nisam osoba koja se boji pasa ali ovo je bio drugi napad na mene u pola godine.I tako oni počeli lajat,iskesili zube a ja nemam gdje pobjeć.Ne mogu se nigdje sakrit.Oko mene livada i cesta.Kvart je blizu ali predaleko za trčanje,a još k tome ja u čizmama.Osjećam kako me oblijeva hladan znoj a koljena mi doslovno klecaju.Mješanac,građom veći opasno mi se približio.E ljudi moji...koji strah...nisu to male beštijice.I kako ja nisam znala šta da napravim a ljudi nigdje u blizini jel je prošao 1:00 sat,ja počela režat na njega.Kako on na mene tako i ja na njega.Dižem ruke u zrak,penjem se na prste(a i visoka sam punih 1.85)sve samo da ostavim dojam veće i nadmočnije.Rotvajler(skužih da je ženka) je lagano gubila zanimaciju i polako se udaljavala,ali mješanac i dalje laje,reži.U trnutku očaja sam sam se zaletila na njega i lupila nogama o asfalt kao da ću ga lupit.Ustuknuo je i počeo se povlačit.Još je zalajao koji put ali je odlazio.Krenem brzo prema kvartu i okrenem se na sekundu i vidim njih dvoje kako obavljaju rital parenja.Meni srce u petama a oni se karaju.E ljudi moji,full sam se uplašila.
I sad ja vas pitam.Zar taj šinteraj više ne dolazi po te životinje?Ja znam i da su ti jadni psi uplašeni ali napast će nekog klinca.Šta će onda bit?Tko će onda bit kriv?Bolje da su tam zatvoreni,možda ih netko i spasi na vrijeme,udomi,nego da napadaju ljude po cesti.

*STUPID PEOPLE WANT A FAMOUS FACE*
I nakon uzbudljivog događaja dođem doma i zavalim se pred TV.Okrenem na MTV i tamo show gdje se budale operiraje jel žele sličit bilo kojoj slavnoj faci.Kažem budale jel u večini slučajeva dok sam gledala uvijek su bili zgodni ljudi.
Našla se gospodična koja želi izgledat kao Britney Spears.Navodno je kao mala bila puna samopuzdanja...bla...bla...ali su je veze i prvi brak sa 20 godina doslovno uništilei od samopouzdanja joj nije ostalo ni S.
I cura se odluči za operaciju grudi,nosa,usta.A da se razumijemo,bila je zgodna i prije operacije.
Operacija uspiješno završena.Sve super ali grudi preeevveeeelike.Britney nema takve ali ima Pamela.No dobro,u faci se vidi mala sličnost.
Uspješno se ona oporavila i stekla cura samopouzdanje.Sad ja čekam da kaže šta želi u životu a ona se odlučila za striptiz.No međutim,došlo i vrijeme za skidanje pred ruljom i ona ne može.Ode uplakana doma i odluči da će to napravit za Playboy,jel to joj je manji bed.Gleda ju samo fotograf.Nakon izlaska časopisa cura je prštala od samopouzdanja.
Evo koke moje,kad vam sljedeći put padne samopouzdanje samo se skinite za nšto ili nekog i odmah će vam bit bolje.

I još nešto danas sam čula da ne moramo na Stonse u Srbiju.Doći će i u Zagreb u sedmom mjesecu.Nisam neki veliki fan ali mislim da bi se to isplatilo ić poslušat.

PUSA

| 01:33 | Komentari (8) | Isprintaj | #

utorak, 29.11.2005.

PRVI PUT

Kao što vidite ovo mi je prvi post,zato molim vas nemojte bit strogi i okrutni prema meni.Nadam se da ću ga sredit s vremenom da liči na nešto.
Sinoć sam ležala u krevetu i razmišljala kako bi bilo dobro da otvorim svoj blog.Razmišljala sam i o temama o kojima bi mogla pisat.Smislila sam ih barem pet.A sada,kreativna blokada.Nije ga baš jednostavno ni pisat.
Jedino što mi pada na pamet je da trekeljam o vremenu,kak je sve kilavo i sivo jel kiša pada ali ne želim vas sad sa tim zamarat.To ziher i sami vidite.
Danas ujutro me je opet dočekalo negativno izneneđenje.Ukočio mi se vrat i boli ko' sam vrag.Već par dana boli ali jučer je popustio i mislila sam da je gotovo sa mojim patnjama.Grdno sam se prevarila.Kljokam se tabletame ali za sad još uvijek boli.
A navečer moram na tečaj talijanskog.To če baš bit veselo.Naravno ni danas se nisam udostojila bilo šta pročitat tako da ću opet bit najgora u grupi.Ali netko i to mora bit.

Toliko za sada od mene.Velika pusa svima.

| 11:30 | Komentari (8) | Isprintaj | #

HA!!!

Bilo je prejebeno.
Sad sam puna dojmova, oduševila me je.
Nisam vam u stanju sad ništa napisati, a i iskreno ne da mi se. Vrtim filmove po glavi. Tih sat i pol mi je prebrzo prošlo ali zato sam se zabavila fenomenalno.
Idem baciti još koji pogled na fotke i klipove... a vi dobijete podrobniji izvještaj sutra.
pusa svima... i baš sam sretna, trebalo mi je ovako nešto. :)))

| 10:57 | Komentari (0) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>