četvrtak, 03.08.2006.

Hrastova kućica za šupu i vikend !!!

Prije kupnje zemlje, znao sam da želim takvu kućicu za šupu, kućicu za alat ili jednostavno malu vikendicu prije izgradnje same kuće za življenje.
Naravno, ostala bi na zemlji za vjeke vjekova !!!
I evo sada, osam mjeseci od kupnje zemlje konačno smo se žena i ja odvažili i kupili Hrastovu kuću 4 x 4 m sa zidanim predprostorom od 3 x 4 m.
Kompletan dio je podaskan i napravljen je tavanski prostor od 4 x 7 m koji je natkriven biber crijepom.

Sve u svemu prilično dobro izgleda i po gabaritima savršeno odgovara na na jedan dio naše nove parcele.

Uglavnom, ja sam malo tražio i našao u oglasniku istu za 3500 kuna, naravno, cjenjkanjem smo je kupili za 3000 i tako je počeo naš prvi graditeljski pothvat.

Na zemlji sam iskopao rupe za stupove na koje ćemo je staviti i potražio sam majstore koji bi mi ju rastavili, a i možda sastavili.

Našao sam jednu ekipu koja se bavi baš time, ali obzirom da su u gužvi, mogu ju samo rastaviti. Nadalje, ja si ju moram sam obilježiti, oni će ju utovatiti, a ja ju trebam istovariti i naravno sastaviti !!!

Cijena, prava sitnica 3200 kuna rofl Bilo bi mi okej da ju rastave i sastave za tu lovu, ali ..... samo rastaviti..... :confused: no way !!!

Uglavnom, nazvao sam par frendova, ipalo je da smo samo ja i kum, ugovorio sastanak u subotu u 8 i tak smo mi krenuli u posao koji neznamo raditi, ali sve kaj se da sastaviti - da se i rastaviti.

Krovište je bilo skinuto za 3 sata (crijep i letve), onda je već počelo sunce jako grijati i to bi bilo to za taj dan ! Mi prezadovoljni, obzirom da su ovi majstori rekli da ćemo se sa krovištem namučiti dobra dva dana ako bu nas četri :confused: What ever !!!

Sutra, u nedjelju, nas se ipak sakupilo četiri i skinuti smo rogove krovišta, tavanske letve, crijep spustili dolje, što je dupli posao jer je sve trebalo odmah ići na kamion, ali nemamo još kamion na raspolaganju, sve je označeno i kompletne cigle onog pretprostora su srušene o priređene za transport.
Započeli smo još sa rastavljanje same hrastovine, ali je sa unutrašnje strane bila tzv žbuka, koja je izvedena od daskica lijeske, koje su zabijane čavličima, blata i vapna koji to sve povezuju. Sve to drži tak jako da nismo mogli niti pomaknuti hrastovu gredu.
Kad se to skinulo, prvi red hrastovih planjki se skinu samo tako, mala poluga pajsera, da se digne sa onih drvenih klinova i planjka je dolje.... :top:

Sve u svemu, nikakav problem, samo treba malo raditi i nikamo se ne žuriti da se bezveze nekaj ne potrga :)

Ovih dana bumo dovršili taj dio rastavljanja jer je ipak sunce bilo prejako, a je.... ga sada kiša pada :ceka:

Budem i slike stavio !!!

- 00:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl