11

subota

svibanj

2013

Pa, što im to treba?

Dragi moji, ulazimo u zadnji tjedan predizborne kampanje lokalnih izbora pa bih i tu imala nešto reći. Svakim danom vidim sve više plakata i sve više lijepih izglancanih ljudi sa svim onim dr. mr. prof. i inim dodatcima. Govorim o Bandiju, da ne bi bilo zabune i vidim da je oko sebe okupio više-manje javne i ugledne osobe koje već imaju neku reputaciju u svojim strukama, za razliku od nositelja liste. Mislim da mu je odzvonilo, ali mi nije jasno kako su se neki našli našli na njegovoj listi. Među takvima i meni najdražu ističem Mirnu Šitum. Nisam ju nikada upoznala iako mi je dermatolog svakako trebao, ali tko bi mene u dotura poslao...Da se vratim na Mirnu koja je kao mlada liječnica došla u 4. brigadu i koja je toliko poštovanja imala kod svojih kolega jer je svoj posao obavljala profesionalno i na visokoj razini. Nikada nije bila u neprilici u kakvoj se često znaju naći žene u tako muškom okruženju jer je svojom predanosti poslu od nih imala veliko poštovanje. Nije joj bilo teško ući i u minsko polje ako je trebalo spašavati ranjenog suborca. Zato sam nakon rata s guštom gledala i pratila sva njena napredovanja do prof.dr i napredovanje nije bilo brzo nego polako . Nikada nigdje nisam pročitala ili čula da se hvali svojim stažom u Domovinskom ratu i ova moja priča je priča njenih suboraca kod kojih još uvijek ima veliki respekt. I sada na kraju se pitam, što takvoj ženi s besprijekornom karijerom treba ići u politiku bez obzira o kojoj listi se radi? Zar je zanimanje političar postalo jedino sigurno i cijenjeno u ovoj državi?

Oznake: Mirna Šitum

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.