21

srijeda

ožujak

2012

Kada je jaje pametnije od kokoši!

Ljutim se kada "moja" djeca često kažu da je sigurno negdje drugdje bolje, da žele živjeti tamo gdje mogu normalno živjeti i raditi, imati obitelj, ne brinuti se za kredite i slične probleme s kojima se svakodnevno susreće prosječni Hrvat.
Cijeli svoj život sam u nekim kalkulacijama, proračunima, u trci za boljim sutra. Puno toga sam i ostvarila, ali nisam niti polovicu onoga što sam htjela. Da sam bila prosječna kuharica u Australiji, mogla sam napraviti sve to. Računica je jasna: 2+2 je i dalje 4. Pametna su ova naša današnja djeca, a mi, idealisti, smo postali ugrožena vrsta:)

P.S. - nemam ništa protiv kuharica, slučajno odabrana profesija:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.