Mlada>Glupa>Naivna?

srijeda, 06.04.2005.

VRIJEME ZABORAVA, VRIJEME SJEĆANJA

Jučer i danas san listala Strasti (dnevnik koji san vodila skupa sa još dvije prijateljice). I tako čitajući prisjetila san se bezbrojnih pustolovina, svađa, pomirba, svih dobrih i loših trenutaka koje san proživila sa njima dvima. I čitajući to nisan mogla virovat da je sve to bilo do prije po godine, a sada koliko su se stvari prominile. Kako je to odjednom puklo, po svim šavovima, a svaka je ošla na svoj kraj i živi novi život.
Nekako kad sad promislim, nakon što je prošlo pola godine od posljednje svađe, posljednje kapi koja je prelila moju čašu znam da sam napravila ispravnu stvar. Otići od njih nije bilo nimalo lako ali je bilo nešto što sam morala. Bilo je to jedno od najgorih razdoblja u mom životu, ali preživila sam i to. Ono što te ne ubije, ojača te.
Nakon što sam ja ošla, počeo se raspadat i ostatak i evo nas sad...sve tri na vlastitim putevima.
I tek sad shvaćam kako te neke dobre odluke mogu dovest do nečeg predivnog, pruže ti sve što si želio u tom trenutku; dok ti loše odluke to u treptaju sekunde mogu sve oduzet...a život je negdje između!
- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>