Mlada>Glupa>Naivna?

nedjelja, 03.04.2005.

Nedilja je, moj najmrži dan u tjednu. Najdepresivniji. Najdosadniji. Da mogu nebi čitav dan izlazila iz kreveta, al to naravno nije moguće…pogotovo jer je sutra škola! Ajme da mi je bar još jedan tjedan da napravim sve šta san rekla napravit a nisan, a učenje da i ne spominjem. Grrrr.
E da, danas san stavljala novu žicu na gitaru! Dva sata! I bilo bi sve ok da mi sad e-ton ne zvuči kao neki žnj-ton! Ili san nešto krivo stavila (a nisan), ili…ne znan. Knjige nisan takla, pokušala san al neeeeda mi se...sutra ćuJ.
Vikend je bio bezze. Vjerojatno jer nisan 3-4 dana spavala kako triba…navečer jednostavno nemogu zaspat! A ja kad nemogu spavat sigurno nešto nije u redu. Onda san jučer popodne morala sa svojima ić u shopping. Premda san žensko, ja san od onih koji preziru isprobavat pustu odjeću i obuću i lunjat okolo satima tražeći savršen komad. Pogotovo jer neću kupit ništa šta znam da ću nosti jednom i bacit u ormar da kupi prašinu…mora bit savršeno i točno onako kako san zamislila. Zato više volim da ono nađe mene, tj. kad naletim na nešto dobro to i kupim. Aaaa da ne spominjem kupovanje marki!! Nema mi ništa besmislenije od toga! Zar je neka majca vrjednija ako na njoj piše Benetton, Sisley il sl.? Ma daj! Iskreno, odjeća im nije uopće ništa posebno, nemaju ništa originalno, sve je bezze i jednolično. O kvaliteti da i ne pričan. Imala san jednu benettonovu majcu koja se nakon dva pranja sa veličine small prišla u neku baby veličinu. A kad smo kod kvalitete neizostavan dućan je Skandal…koja oni sranja prodaju tamo, ajme. Jednostavno obožavam taj dućan.
Uglavnom, kako san i očekivala sav taj shopping me samo još više izmorio i izživcira mene i moje skrbnike sa menom.
I tako san došla kući, nabrzak se spremila za van i izašla. Popila dvi čaše nečega (neman pojma čega, nekog alkohola) i to me puklo ajme jer ništa nisan jila čitav dan. Tih sat vrimena, koliko me držalo, je bilo jedino dobro u čitavom vikendu…Jednostavno krasno. Sad mi se vikend sveo na sat vrimena čiste zabave hehehe.
- 22:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>