srijeda, 31.05.2006.

MOŽE POMOĆ? ANYBODY?

Svi me pitaju zašto me nema tako dugo, pa da ne ostavljam među komentarima post koji će malo tko vidjeti, evo da vam se javim ovako. Kao prvo, trudim se konačno diplomirat pa mi učenje oduzima dosta vremena. Eto, prošli tjedan dobila 5 iz psihologije (hmmm, postala štreber kao apsolvent, sve petice imam, što i nije tako loše). Drugo, malo nam se kadar rasipa na poslu u zadnja dva mjeseca pa nas fali pa nama preostalima prebacuju dodatne poslove tako da si jedva mail stignem pregledat a kamoli da pišem nešto. A nije da nemam inspiracije, al ne stignem, ljudi moji. Kad cijeli dan blejiš u kompjuter i tipkaš li ga tipkaš, stvarno ti se navečer ne da ni upalit tu mašinu. I treće, ja bih zaista voljela da se ovaj moj blog konačno pokrene u željenom smjeru kako je i zamišljeno, al me koči ograničenje o postavljanju slika. Evo, dobila sam u subotu prvu ispovjest na mail od osobe kojoj se u zaglavlju vidi samo pseudonim (divna li je ta današnja tehnologija pa se možeš kamuflirat i sakrit kako ti paše). Lijepo netko napisao što ga je tištilo, malo ukrasio pisamce i poslao mi, al ja ga DO VRAGA NE MOGU OBJAVIT OVDJE JER PRELAZI ONIH 20 NE-ZNAM-TI-JA-ČEGA-AL-NISU-KILOMETRI! Pa se sad pitam, kako bi se moglo oblikovat blog a da ostane na ovoj domeni, ali da je slobodno postavljanje slika svih veličina pa da ih klikom na njih čak možeš i povećat. Ha? Kako, kako?! Mislim si ja, kad bi barem to prvo pismo objavila, i drugi bi shvatili da im jamčim totalnu diskreciju, pa bi se lavina ispovijedi konačno pokrenula. Pa da vidimo šta se sve krije u nama.
Eto, toliko od mene za sada. Možda čak i odvojim tajne od ovog bloga, pa ovaj malo preformuliram, pa nek mi ostane kao ispušni ventil, a drugi neka striktno bude prva hrvatska ispovijedaonica. Uskoro ću otvoriti i poštanski pretinac, al sve mi je to đabe jer i da skeniram nečije pismo ili dopisnicu, opet će biti veća od dozvoljenog pa mi je neće prihvatit. A još me spomenulo nedavno u Glasu Istre! Zato molim ili kreatore bloga ili nekoga od vas, dragi moji kolege, da mi pomognete da zaista uspostavim kako treba tu ispovjedaonicu. Hvala i puse!

- 18:41 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kad mogu drugi, zašto ne bi i ja... Nisu sve ljudske duše duboke. Neke su vrlo plitke kaljave bare, a druge su nepresušni zdenci bisernih kapljica. Takvi su i mozgovi: u jednima se misli neumorno vrte i stvaraju spektakularne mozaike, u drugima kao kroz stepe huji vjetar. Dobro došli u moj mali svijet velikih nemira...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Oddee.com
Glas Istre.hr
[URL=http://www.tuzibaba.org/Tužibaba.org[/URL]

rado posjetim...ali kad stignem...

vaseljena.blog.hr
babl.blog.hr
translator.blog.hr
herostrat.blog.hr
isponova.blog.hr
gosponprofesor.blog.hr
novilet.blog.hr
dragonfly23.blog.hr
freestyler.blog.hr
kalumela.blog.hr
blogodneverina.blog.hr
catcher.blog.hr
nepismeni.bloger.hr

Reci mi ovako...

...ako ne želiš da to i drugi vide. Pošalji mi mail na carica.pustelije@yahoo.com