utorak, 29.08.2006.

tak se javljam malo

da da u našem malom gradu je špancir fest...il'ti špancir...da.Bil sam prva tre dana i bilo je užasno,ono vidš samo sretne parove kak nahodavaju po gradu i uživaju a mene svi ljudi poznati i nepoznati pitaju di mi je cura...ja im ljepo objasnim da radi i takva srenja...a onda vele ah misli/a sam da ste prekinuli pa sam odlučil više tamo ne iči!!!Kužos ke bu ja tam s frendovima to je bilo prošle godine platforma al sad samo hoču da bude ona uz mene...al smola nije tak!U sub.idem naj frendu na rockaš a boga mi ni za to volje nenam neznam ke mi je ono rockaš bu slavil u mister X to vam je novotvoteni folk club ˝˝zvuči na perfektnu veselicu˝˝smola...rockaš u mister X vvvaaaauuu neznam ke da mu kupim,nemam inspiracije....da da u pon.počinje nova škplska godina aj tome se veselim niekaj sitno da vidim udarnu ekipu,u našem razredu nema nikad tuge pa bum i ja veseli!Neznam ta atmosfera u našem raz je cool uvjek je veseli to sam tek sad skužil heh!!smola!!!DA i matirant sam ove godine!!!heeehh!!!!
MACA nije prihvatila ponudu da ode radit u 4 mj.a to znači da bude uz mene i za maoj rockaš i da bude uz mene cijelo vrijeme uoči priprema za sestrinu svadbu i da bude naravno s menom glavna pojava nakon mladenci mižda budemo čak i veča jer moja cure ostavlje sve bez daha...da i jako se veselim tome da maca i ja pemo zajedno učiti plesati jer ja sam ono tj.nisam plesač!!!
heeheee sad kad pišem taj post shvatil sam da sam opet sretan....I jako zam zahvalan maci ke nije prihvatila tu ponudu i ke bu s menom ostala,jer sam iskreno mislil da ti taj posao znači više nek ja al srečom nije tak...Volim te ljubavi pusa kad se vratiš opet cemo uživati ko prije!!!!pusa volim te!!!pusa

| 17:16 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!