petak, 11.08.2006.

odlazi ... mi maca

Da da došao je i taj dan....došao je dan kojrg sam se bojal jako...Maca mi odlazi na 3 mj.radit na more...!Moram priznati da mi je jako teško,jer tri mjeseca bez moje mace je predugo...Al naviknul se bum ja no to...izdržal budem tih 3 mjeseca kolko to god mene boljelo...sad sam ono sretan kaj ide jer znam da to hoče...al znam da tek najteži dani dolaze tek!!!Kad bude otišla najtužniji budem čovijek na svijetu...EVO AL OBEČAJEM TU NA BLOGU PRED SVIMA DA NEBEN POMISLIL BITI S NEKOM DRUGO.čekal ju budem..jer ju previše volim...žal mi je kaj nebudemo na španciru to mi je jako žal...al kad se vreti čekal ju bude prsten,ne zaručnički nego inak od ljubavi...hm...iskreno se nadam da se bu vretila krajem desetog mjeseca...jer je obečala da 2.godinu odlazimo zajedno iz našeg grada...nadam se da nebude prekršila obečanje...Nažalost nebude tak često blog pisala kad bu dole pa nečemo moči uživati u njezinom savršanim postovima!!!! molim te vrati mi se u 11 mjesecu....oprostite kaj sam napisal tak s brdda s dola!!!!!! volim te ljubavi i preživjet ču tih tri mjeseca..Ljubav prema tebi bude ubrzala vrijeme....TUŽAN SAM

| 19:19 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!