utorak, 25.07.2006.

ne brini se maco

Hm…mislim da je maca malo preforsirana…i jako se brinem za nju,od kad se s moraq vratila nekak se promjenila,nekak je zamišljena,i cijelo vrijeme govori da ju nesmjem povrjedit il ostavit…nije da mislim da me maca pravarila na moru jerneme šanse da je to napravila jer je uvjek bila uz mene---razgopuno prek moba---mislim da njezina mama mene baš nevoli pa je ona zato u bedu---a nije ni čudno da me nevoli jer ovjek kad ju vidiim sva moja ležernost i samopuzdanje padne na 0!Kad vidim njezinu majku tak sam ko kreten bez i jedne riječi samo uvjek velim dobar dan…kak nekekav imbicil…trebal bi biti opušteniji u prisutnosti njezine majke,inače jako simpatične gospođe…iskreno!!!Moja mala maca tak ju žalim,misli da bum ju ostavil zato kaj je u depri maloj,al ko znate imamo ozbiljnu vezu,i nema teorije da prekinemo osim ako to maca zeli a siguran sam da neželi…pa smo odlučili provesti ovaj petak cijeli zajedno od jutra pa do večera…Idemo na bazene…pa se nadam kod doktora….grad i kino….nadam se da će u tom danu zaboravit na sve probleme koje ima i da će se opustiti uz mene:::iskreno se nadam…volim svoju macu najviše i ona zna da ju ja nikad neču povrijediti,smo ju malo trebam podsjetit na to…….volim te…..I svi naši snovi se budu ostvatili sama si to rekla i rekla si da nam nitko ništa nemože….sijeti se na ljepe trenutke i oke bude.Znam sa se od ljepih trenutaka nemože živjeti al pomažu…. volim te volim te,i znaj da budemo obitelj jednog dana,sretna!!!!!puzza

| 17:57 | Komentiraj (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!