petak, 21.07.2006.

Vratila se!!! yyyyyuuuuupppyyyy

Maca mi se vratila,NAJSRETNIJI SAM DEČKO NA SVIJETU! Vretila se jučer oko pola 7 popodne,a vidli smo se več u 9 i 30!Krenuli smo u šetnju,pa smo se ganjali,ljubili!!!Oko 10 smo krenuli u moju 2 kuću i za macu sam pripremil kolko tolko romantičnu večer,krevet s laticama od ruža,jednu ružu sam stavil na jastuk i pokraj ruže pero!Priznam s mirisima sam malo pretjeral al smo se navikli!Maca je uzela vrpcu i zavezal sam joj ruke na ldea i nije se mogla micat ggggrrrrr,kad smo s igricama završili krenuli smo sa ljubavi bilo je tak sevršeno uživali smo oboje totalno!!»ipak se 10 dana nismo ljubili ni vodili ljubav».Uživali smo u svakom trenutku krenuli polako i sve breže breže sve dok nismo svršili,po našim tijekima su sve latice bile priljepljene i bili smo tatalno mokri,ispunjeni,zadovoljni i sretni ke smo opet zajedno!Nakon nekoliko min.primjetili smo da sam ja sav krvav,nekužim od kud tolko krvi na meni(maca veli da nije njezina,baga mi nije ni moja kad nigde nemogu nekekvu ranu naći,aaaaa da to je valjda bila tkva erekcija ke je koža pukla hihi)...!Kasnije smo išli po veselicama i po omv-ima,i totalno uživali cijelo večer!!!!!!


Volim te zwer!

| 14:04 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!