nedjelja, 16.07.2006.

orgazam preko moba!

Maca mi je na otoku Viru,a ja doma tugujem,nikad nisam mislil da ce mi tak jako faliti!Npr. prekjučer sam s frendom u grad išel,pred jednu godinu to bi mi bilo platforma,al sad mi je falilo nekaj,falila mi je njezina prisutnost,njezina ruka i njeine usne!

A jučer je bilo jako savrešeno,s macom sam se razgovaral od 11 pa do 4 ujutro prek moba,1.smo gledali na RTL-u Playboyeve zečice,i napalili se a zatim smo krenuli spavat,i maca je bočela lagano šaptat kaj bi mi radila…začas sam sve t njezine riječi doslovno osječal na sebi,osječal sam njezine nokte koji me grebu,napaljene usne na trbuhu,osječal sam MACU na meni,sve je bilo totalno realno,lagano sam krenul mastrubirati dok je oma mastrubirala sebe,oboje smo jako uzdisali i uživali i imali smo orgazam preko mobitela,poslije sam se osječal tak izvrsno to mi je trebalo,seks s macom!još smo malo razgovarali i krenuli spavati!

U čet se maca vrača s mora a ja sam još tako napaljen na nju,moramo nadoknadit ovih 10 dana!!!!gggggrrrrrr

| 16:43 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!