ponedjeljak, 03.07.2006.

key je sve bilo

Evo nakamn nekoliko dana ne pisanja bloga odlucil sam nekey i napisati,samo neznam key...evo počele je macina seka bloga pisat...dista je bljeskavi pa ak ga namjeravate čitati stavite sunčane naučale.To je bilo prvo
Drugo je to da smo maca i ja imali jako veliku volju prošli četvrtak i odlu čili iči u grad u neki park bili smo u parku neko vrijeme i zaključili da je trava previsoka i da ima nekakvih čudnih kukci,meni to nije smetalo,al maci je...pa smo krenuli u uređeni park kraj groblja...u tom parku smo isprobali klupice...(ne mislim na sex,makar bi se i na tome moglo ušivati)...super su,a noge su u zraku hihi...kad smo odsjedeli 10.min.krenuli smo u .....,kad smo sigli svi prozori su bili zatvoreni osim gornjeg pa sam ja majstor to nekek pokušal otvorit,a s koljenom nesvjesno bil naslonjen na doljnje staklo i kad sam malo bolje pritisnul staklo je puklo (SHIT) maca se ukipila ja sam se poel smijati.kaj nije smješno??Pobjegli smo iz ..... na nana svima jako drag ...... i tamo mi je maca brisala krvavu nogu,i sve napaljenost je nastela u trenu!...kasnije smo još u parku bili i uživali malo i maca je otišla dama,a i ja!
Treče.U petak ja maca išla po diplomu i prošla je s 4 jako sam ponasan na to key imam pametnu curu koja je jeko marljiva i vrijedna...poslje podizanja diplome išli smo u naš kafić na cugu i kranuli u shooping po cjelom gradu a nikej nismo kupili tj.maca nije nikey kupila,nekim dečkima je to sranje iči s curom kupovat al meni je baš onak super,zanimljivo,čak i zabavno,a na kraju krajeva to moja maca jako voli...kad sam ja snjom!Pomalo razočarana zato key nikey nije kupila otišla je doma...i nisam očekivl da se busemo tog dana još jedamput vidli,al kak to ide zvala je da idemo s frendovima van...kad je maca stigla imala je ubučenu narančasti maicu i bijelu minicu,a ja narančastu mijcu i bijele hlače...baš smo slatko izgledali,al nismo se dogovorili da se isto obučemo kaj je najluđe!!!Prvo smo išli u ...... i dobili neke smiješne bambuse...začas smo se pobrali pa amo išli u .... ..... u neku pizzeriju i tam smo dobili još bljutavije bambuse....začas smo se pobrali i završilki na ......... nismo ušli...začas smo se pobrali i konačno odlučili iči na mijesto gdje su bambusi najbolji na svijetu u mnogo štovani ....!nakon tolko alkohola dobili smo volju i kranuli u macine ...... bili smo jako napaljeni i imali jako vruči sex,nakon male stanke krenuli smo 2.put al nakon nekog vremena je došlo do nekih problema,pa smo se jako zabrinuli i tak jako zabrinuto doma otišli,al nadajmo se da je sad svo super,tak bar maca veli!
Vidli smo se i jučer u ..... i super nam je bili i najedamput je uletela frendica jedna al o tome nebudem nikey pisal jer je ozbiljno!
volim te ljubavi!pusa,jedva čekam da te opet vidim

| 14:26 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!