petak, 23.06.2006.

18 joj je godina tek

Jedva čekam sutra!!Sutra maca slavi 18 rockaš!Danas je maca položila maturu,ako sam sretan i ponosan na nju,a to znači da sutra slavi rockaš opušteno bez ikakvih briga,tuga i bilo kakvih sranja,joko sam sretan jer je se konakno može opustiti i uživati u ljetu,naravno s menom!hihi!Volim te!
Na rockašu bude oko cca 30 ljudi,vrtoglava brojka,jebo te kolko poklona bu dobila ideš!Key se tiče mog poklona,zaista sam se trudil i nadam se da bu oj se sviđalo!Jedva čekam da to proslavimo,sad kad pišem ovaj blog,maca doma ima pripreme za sutra kolači,i sva ta sranja kayi idu uz to!A ja se zležavam i nestrpljivo čekam tu veseliu!Imam felling da bude sve savršeno gore,a ona ko uvijek najsavršenija i najljepša!
Jučer smo bili na bazenima i uživali smo cijeli dan zajedno,čak smo i u vodi počeli malo ručno,pa su nas neki klinci omeli pri radu,pa sam ih htel utopita,al mi maca nije dala...ggggrrr!A kad je pal mrak otišli smo na jedno ljepo smireno mijesto na krevet koje je na otvorenom,nismo gledali tekmu,nego smo imali tekmu uživu uz vruču ljubav 2 put,al poslje ljubavi se maca rasplakala...i bila je jako tužna zbog činjenice da bude najvjerovatnije morala ići na brod radit,a mene nebude vidla 6 mijeseci iliti pol godine i to 2 godine zaredom,al ja sam preman čekati nju,jer znam da bolje nema i da smo nju hoču i hoču se jednog ljepog dana udati za nju!!!I tih 6 mijeseci neznači nište bez nje ako bum ju kasnije imal cijeli život,stvarno čekal te bum ako mi odeš!!!I znaj da nema te cure koja bi mogla zamijenit tvoju ljubav prema meni!!Volim te i taj osječaj me drži živi,i susdržanim!!!

V O L I M T E I U V I J K T E B U D M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




PPPPPPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAA

| 19:32 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!