četvrtak, 15.06.2006.

zadnji dan skole

Majeke mi kaj se jučer sve dogodilo idem od početka ljepog vručreg dana!Jučer je bil zadnji dan škole i zver uzel sam u sk 6l vina ŠKRLAK (šešir) i naučale...kad sam se dofural do škele i ušel u razrad zamirisao sam miris mogo pošovanog alkohola...frend se nacugal več na autobusni pa sam ga moral oko 10h šlepati do busne jer je bil tolko mnogo nalokani da niuje mogel hodati,kad je završila nastava s raz.sam išelo na ...... lokat.Popili smo 3 litre u startu onda mi je naj frend došel i onda smo išli do njegovog raz.tam smo pili bambuse i neznam već kaj..A taj moj šklak je bil magnet za cure samo su se ljepile za mene i govorile ti si moj kauboj...fuj drolje nisam ni pomislil ni tren na neku 2,nego samo na moju macu kaj je bilo dobro pokazalo se,na kraju bute pročitali...Zatim smo se odfurali do mojeg raz.al smo videjeli loptu i tipove odma smo išli do njih nabombali ih...kad smo zgubili snagu tj.kad nas je sunce lupilo išli smo dalje al mi je neko popalil naučale i šešir majku mu!!Al sam dalje lokal!!!bla bla tak sam pijan doma došel!!Otuširal sam se i pogledeal prvih 5min.tekme i zvala me maca da idem s njom i njezinom frendicom i s njezinim dečkom van,bili smo u gradu pa smo odustali pa smo krenuli na selu u krčmu i tam samo se nalokali opet i krenuli na ...... na sex!!!!Maca i ja smo u autu ostali bilo je tak malo mjesta a bilo je ko uvjek savršeno imal sam snage za cijelu noć!!Brzo smo se svukli i počeli se napaljivat ggggrrr i lickat ljubit dirat mazit,a sex je bil ono pojam savršenstva,a oko nas takva vručina i napaljenost gggggrrr!!Pauza izmežu 1. i 2. sexa je bila samo 5 min. i maca je rakla sexy rečenicu ja sam vruća i krenuli smo od početka taj 2.sex mi je bil jedan od najbolih do sad uzivali smo ponašali smo se ko zwijeri totalno mokri,tjela su nam bila skliska a kosa mokra wwwaaaaww sad kad pišem post sam napaljen!!!Poslje ljubavi nismo mogli se obući tak su nam tijela bila mokra gggggrrrrrr ludi smo volim te ljubavi jako!!!

| 22:30 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!