ponedjeljak, 05.06.2006.

Stol,club,auto

U subotu smo maca i ja bili u clubu u kojem smo se upoznali,imali smo pakt da nebumo imalli sex od 1.6 do 18.6!Kad smo stigli samo smo se poljubili,al kad smo sjeli maca je sa svojom sexy štiklom počela masirat moje genetalije bilo je to jako sexy,s nama je bila i neka frendica koja je tražila dečka,ja i maca totalno napaljeni odlucili smo joj potražit dečka,pronašli smo ga al je njoj bil bed ici knjemu,pa smo se vratili u club i stajali u hodniku maca i ja smo se ljubili,natezali,igrali,a frendica skupljala snagu tj.hrabrost da ode do decka!Kad je skupila snagu mi 2 smo odma otišli do prvog parka i počeli se mazit,ljubit,skidat i ševit na stolu naravno ispod ljetnikovca!Bilo nam je super jako smo uživali jer smo shvatili da mi 2 bez našeg savršenog sexa nemožemo!!Kad smo se vratili u club popili smo cugu i sjeli u mračni separe okružen zvučnicima!Tako sam se napalil da mi je ruka u clubu prepunim ljudi počela ići u hlace moje voljene mace,a ona se prepustila meni i uživala zajedno s menom!Baš smo uživali sve dok nije došel frend i sel se kraj nas,morali smo završit!!Začas je i frendica došla i morali smo doma,a kas smokrenuli doma je sam s ena zadnjem sjedištu prepustil maci.Jer su njoj počele ruke ići prema mojim hlacana i poćela je i ona masirat mene na slični naćin kako sam ja nju i clubu!!hvala ti!I ona i ja smo shvatili da smo se totalno zavoljeli i da nas nitko više nemože ratdvojiti!!!!!VOLIM TE LJUBAVI NAJVIŠE NA SVIJETU BEZ TEBE NEBI NIŠTA BILO STVATNO
Pazite se sutra 6.6.06 je!!!

| 17:45 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!