četvrtak, 11.05.2006.

oi maturanti


yyeeyyy cura mi je maturant!!cool bo'te svi maturanti grrr su već gotovi s školom a ja đžubre moram još jednu godinu šljakati na praksi i u školi!
da i moja cura je maturant i kak to ide kad si maturant sigurno se bude nalijala s svojim razredom,a ja neznam kaj da budem ljubomoran il ne!
Znam da me nebu prevarila al ipak postoji mogučnost al nevjerujem,pa gotovo sam siguran sam da me nebude.ja se neču mješati u taj tjedan norijada jer ipak mislim da bi trebala biti sad više s razredom nek s menom jer mene može imat cjeli život a njih ne!bar ja tak mislim.logično je da se nemješam,makar bu mi teško!
!no kaj hoču reči da ti full vjerujem ljubavi i da te volim,i da uživaš drugi tjedan! u sub.se rekordi love jer kak sam ja napaljen to je zlo!!!!!


oi da u nedjelju stže post 3.post od dr.aaaaiiii

| 17:19 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © hm...hm...xes - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
lagan,lako probavljiv,čitak,zanimljiv, idi pa vidi!!!!