O meni

Ime:Isabell
Datum rođenja:15.03.1998
Razred:6c
Hobi:Mažoretkinje,plesanje

Ako želite da budete u linkove,
reci te mi koje ime oćete i vi mene
mora te onda stavit...(:
onaj ko mi puno koma
stavim g
a u linkove...sretan

Stihovi...

Ljubav je beskrajni svemir
pun zvijezda.
Ljubav je najljepši osjećaj,
koji osjetiš barem jednom u životu...

Ljubav se nemože kupiti,
već čekati sa strpljenjem.
To je sunce u mračnome životu,
obasjava ljude i njihovu dobrotu

Nemoj nikome dati ruku uzalud,
Ljubav obećaj samo onom
ko te voli i za kim ti plače.
Lako ju je započeti,a teško zaustaviti..

Pricao si mi o ljubavi
glas ti je bio tih..na uho si
mi sapnuo ICH LIEBE DICh!!!
Volim Slovo D..Volim ime Tvoje
Volim te Dodo majke mi moje!!!

Sviđaju mi se tvoje usne,
samo toliko da znaš.
Ali još više bi mi se svidio poljubac,
koji nikako da mi daš!

NECHU DA PLACEM
KAD ODESH DRUGOJ
NECHU DA MOLIM
DA MI SE VRATISH…
BICHU DALEKO KAD
BUDESH SRETAN
A JOSH DALJE
KAD POCNESH
DA PATISH!!!!!!!

Nocas mi je vjetar tvoje ime sapnuo i
bol u srcu probudio,
zbog tebe sam nocas
gorko zaplakala i stare rane probudila,
nocas sam shvatila
da te nisam preboljela.

Idi, nek te sreca prati
ali jedno moras znati;
Svako svoje grjeske plati,
u zivotu sve se vrati!
Nista na svetu vise ne boli
od srca koje uzalud voli!!

U klupi sjedim tužnoga lika
misli mi nekud daleko plove
najednom moje srce zakuca
kad čujem profesor me proziva.
Misli mi teku u daljine i predamnom
je crni mrak, dok profesor čeka
odgovor koji je bio lak.
Odgovor ne mogu dati
crne me misli muče
a tek sutra ću plakati
za ovo juče.
Jedinica zbog tebe
danas je pala
nemam ti na njoj ništa reči
nego……”hvala”

V - ece je proslo
O - pet ce doci
L - ep je zivot
I - i to ce proci
M - olim te shvati
T - o nije sve
E - evo jos jednom
VOLIM TE.................!!!!

T-i pitaš koga volim.
E-vo da ti odgovorim
B-olje čitaj prva slova.
E-vo tebi odgovora


Pogledom me milujes,k'o da me dodirujes i svaki
put kao da je prvi..i stalno mislim prestace,
iz cista mira nestace,
al' pozuda ne prestaje,ti si mi u krvi...

< travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (11)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Kutinske Mažoretkinje
Laura.
*AnChY-PŁaWuSha*
FoReVeR=)
.Haters Makes Me Famous. ™
× . the little tonkiČ . ×
scene bitch.
xIvančicax



Image and video hosting by TinyPic


















MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


srijeda, 07.04.2010.

Napokon

Nisam vam dugo pisala...Nije mi se dalo...Još malo pa počinje glupa škola...Ahh... :(
Bilo je svačeg ovih dana...Svađa,mirenja,suza..itd...
Jedno prijateljstvo je ZAUVJEK završeno....Sa Amilom..
Neželim pričat šta je bilo,ali etoo..Došao je i kraj tome...
Rođendanska proslava mi je bila SUPER...
Bila sam se posvađala i sa BFF Mateom,al hvala Bogu pomirile smo se.. :)
Etoo..neznam šta da pišem više.. xD
HeH.... Aid papa



| c0ments. (10) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.