jedna u letu poludjela ptica... :)

srijeda, 29.12.2004.

bez naslova


Maloprije napišem super post, sama sam se sebi divila, puko me neki nalet inspiracije…i lijepo kliknem –objavi post- kad ono ništa.. prazno…samo ovo dolje je ostalo. Htjela sam komp razbit. Toliko je spor da tu više nema pomoći :D.
Kužim da ovo nije bilo zbog njegove nevjerojatne «brzine» ,ali opet…

Ma ne znam o čemu da pišem, ništa pametno mi u ovom trenutku ne pada na pamet . Idem sutra u Zagreb, ne znam dokad ostajem, mislila do subote ili petka jer sam skroz zaboravila na Novu pa ništa od toga. Četvrtak, najkasnije petak :p

Jučer je bio dobar dan, bila sam vani, ali malo onak, par puta u danu.. Pila čaj s frendicom dva puta i kupovala neke stvari…ništa pametno nisam kupila, kao obično.. Bzvz sam potrošila pare.

Danas mi je dan prebrzo prošao, gotovo da iz kuće nisam izašla.. ne znam. Ne da mi se, ovakvo odvratno vrijeme je vani i mene to užasno smeta. Volim ljeto, jako… ok, ne volim opet one vrućine. 40 stupnjeva i te gluposti, ali obožavam otić van bez jakne i sto stvari na sebi. Ovako ih pola izgubim. A stvarno, morat ću na stvari malo pripazit vani.. meni nema veze gdje ih ostavim…a na kraju pola toga ne nađem.

Našla sam jučer par dobrih blogova i čitala sam ih…i onda sam naišla na jedan blog na kojem sam ranije ostavila komentar..post baš i nisam cijeli pročitala, samo par rečenica i učinilo mi se ok…i jučer kad sam došla opet,ajmeeee…užas živi. Nisam ni skužila za šta sam napisala da je ok.. mislim stvarno…cura nije normalna, ali ok…živi i pusti druge da žive..

Maloprije sam gledala slike s maturalca..bilo je super, trebalo bi to ponoviti :D
Ma super je bilo, naj, naj.

U zadnje vrijeme stalno razmišljam o glupostima i vidim da se bespotrebno živciram oko određenih stvari. Nisam to radila prije, ne znam šta mi je došlo. Puno razmišljam, pa se pitam kako bi bilo kad bi bilo drugačije ..

Umorna sam, jedan je u noći.. a meni se opet ne spava.
Ne znam samo od čega sam umorna, od jutra ništa nisam radila, malo sam prošetala ali je kiša pala pa sam se vratila…
Ležala sam cijeli dan pa su me pitali moji šta mi je…kao nikud ne idem… fak, pa ne znam zašto ja ne bih mogla neko vrijeme biti doma, sama?? Ne znam…nekad mi se jednostavno ne da ići vani i ne da mi se nikom objašnjavati zašto… mrzim tu riječ…



- 00:53 - Komentari (21) - Isprintaj - #