jedna u letu poludjela ptica... :)

subota, 25.12.2004.

Božić…. Pa evo još jednom, sretan Božić. Dobar je dan bio iako nisam ništa posebno radila. Prvo kod jedne bake, pa kod druge, pa samo išli kod tete…i tako. Nije uopće bilo loše i sretna sam cijeli dan. Jučer smo bili vani svi, dosta nas…i lijepo je bilo. Ne znam točno kad sam došla.. Uglavnom, toliko smo se ubile da danas uopće nikud ne idem :D.. ne mogu, totalno sam umorna, sve me boli, a i veći dio dana mi nije bilo baš dobro :D

Dobila sam muzike (hehe, napokon) pa sad slušam sama u svojoj sobi i uživam. Super mi je. Bila je kod mene prijateljica, ona kojoj je mama umrla. Užasno mi je je žao, jako, jako…. Najviše na svijetu.

Jučer je bilo dosta dobro vani….i uopće mi nije žao što ne idem danas. Ma, i Božić je, moram malo biti kod kuće :D… Da, baš razmišljam… Ne kužim kako neke ljudi, neki moji dosta dobri prijatelji, ne mogu zamislit večer provedenu kod kuće, onak sam sa sobom… Nekad nisam ni ja mogla… ali ne valja to,,,,ja mislim. Mislim da svatko treba naučit biti sam sa sobom, i da je jedna od jako važnih stvari znati sam dobro provoditi vrijeme..

Toliko bih toga htjela napisat …a nemam blage uopće odakle da krenem. Pa ni neću onda. I čini mi se da sam se opet malo prehladila..

Pričala sam jučer vani s prijateljicom za koju nisam bila sigurna jesmo li uopće još frendice…. Onak, nismo dugo pričale samo nas dvije, i još puno stvari pa sam se počela pitati…. I skužila sam da to nije važno, da me puno stvari kod nje živcira, ali da ju svejedno volim.

I vidjela sam svog bivšeg dečka.. mi smo sad prijatelji kao. A opet, čini mi se da i nismo. Mislim da prijatelji ipak ne prolaze jedan kraj drugog tek tako… Bezveze…jako.

Bilo je i ljudi iz mog razredića vani :DDDDD. I sve sam ih izgrlila i tako…… a sretan Božić…..svakome.

Dobila sam para nešto, bit će novih majica :D
Ne mogu dočekat. Ajme…kao sam ja slaba na majice. Ma ne samo na majice, i na hlače, i torbe, i svašta, svaštaaaaaaaaa.

Imam par super ideja, nadam se da ću nešto od toga uspjet ostvariti.
A hoću, nešto bar…

I pišem sad taj blog,,,i uopće ne kužim zašto ga pišem :D, al stvarno ne kužim. Mislim, isto tako mogu i na papir pisat ovo sve…i čitat kad poželim… lijepo otvorim bilježnicu i čitam, a ne da novce trošim svaki dan….i sve to. A ne znam, zbunjena sam malo ovih dana J

E, ovo mi je jedan od najljepših Božića u životu. Zadnji put kad mi je bilo tako ok…imala sam 6 godina. Totalno ponekad poželim opet biti malo dijete, imati 5 godina i sve što ide uz to…a vi? Ili sam ja poludjela ?

Skupljam para za pirs, ali ne znam hoće šta biti od toga.. Nisam rekla svojim ukućanima za taj plan mali…. Još :D

Pitala me je mama šta bi za poklon….ima hrpa stvari…ali rekla sam da nema veze i da mi kupi šta hoće pa sam na kraju dobila čarape :D slatke, preslatke. S pesekima. Jako ih volim sad. Ima bar 100 stvari još koje hoću….od odjeće do svih gluposti, ali nema veze za to…ima nešto šta hoću još više. To je sljedeće..
Želim naučit radit rapsove i svirat nešto…ma ne znam šta, ali užasno želim znat svirat nešto… :D

Počinjem pisat gluposti pa ću prestat. Kako ja voooolim tipkat po tipkovnici. I postajem sve bolja, ide mi dosta brzo. Moj komp je zaostao, morat će na neko liječenje…

- 22:53 - Komentari (19) - Isprintaj - #