jedna u letu poludjela ptica... :)

petak, 17.12.2004.

Petak je..vani hladno, hladno. Ne znam hocu van. Sutra idem na neki koncert, bit će dobro.Doma sam jer sam opet dobila 1 iz kemije pa... misli moja mama draga da bi trebala više učit a manje biti vani. Ok... Ionak ne učim. Sad lijepo pijuckam bambus sama i čekam frendice dvije da dođu do mene prije nego odu vani, možda odem i ja.. A pa šta će mi kad vidi da me nema.. Neće doći do mene i odvući me kući..Hahahhahah, sad sam se sjetila nečeg. Prošle godine nisam smjela van i moji otišli na neku jebenu večeru, ja otišla na koncert i zove mene stara 10 puta na mobs, a ja svaki put prekinula poziv. I onda sam jse jednom javila i rekla joj da sam na koncu i tak. I izgledala mi je smireno preko moba i mislila ja super, smirila se je.. Kad za sat vremena, vidim ja svoju mamu kak mi se približava.. i kako priča s nekim ljudima. Nisam bila sigurna jel ju stvarno vidim ili mi se samio čini. A i vidjela sam je duplo, ili troduplo.. I dođe ona do mene i kaže mi da idemo doma, a ja se počela smijat i rekla- ne ,ja ne idem, ostani ti sa mnom ak hoćeš, ali ja ne idem još kući, tak smo se tamo malo natezale. I na kraju je otišla kući bez mene, pod uvijetom da se vratim do 3. Došla sam u pola 6 i nisam sljedeći dan išla van ( petak je isto bio ) i sve ok.. A bilo je zakon... Ipak, mislim da danas neću to napravit.. Mama je bila dobra prema meni i danas mi je kupila super hlače.. SUUUPER SU!!! Totalno ih puno volim, i nosit ću ih svaki dan, jako su super,,,,,,dobro, mislim da ste skužili :)
Mislim da ću napisat još nešto večeras...ak mi se bude dalo..a dat će mi se.
Danas samo 3 kave :)

- 19:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #