jedna u letu poludjela ptica... :)

četvrtak, 16.12.2004.

Sad moja majčica ide na roditeljski.. Jučer navečer sam joj stavila na stol papir s ocjenama, tek toliko da se ne iznenadi puno..:D
Poslije škole sam ostala s curama na kavi, skužila sam da u zadnje vrijeme pijem totalno puno kave. Ok, pila sam je i prije, ali najviše jednu na dan, a sad i po 3-4. Čudno, neću više. :)
I baš je super bilo. Ovih dana se uopće nisam s njima puno viđala jer idemo u različite razrede i nemam vremena. Falile su mi :(.
Jedna od te dvije frendice, I. , je totalno drugačija od mene i većina ljude se čudi što se s njom družim. Misle da je glupa, a ni ne poznaju je. Mrzim to. Evo baš danas sjedimo mi i dođe moj frend i sjedne s nama malo.. Kad su cure otišle na wc, on se puko smijat i ja ga pitam šta je, a on kaže da sigurno cura sluša narodnjake. I da je glupa…. Ja onak gledam u njega i kažem da ne sluša narodnjake ( sluša možda ponekad,ali uglavnom sluša Vesnu Pisarović, i.. šta ja znam kakva sranja još) i da nije glupa uopće. I on i dalje po svom.. Ok, to inače nekad radimo kad smo vani, komentiramo ljude ako su glupi jako…i sl. Ali danas mi nije ni malo bilo do toga. Malo mi je to smetalo jer ju stvarno jako volim. Jako je draga osoba i dobra i sve i ja se uopće ne mislim s nekim prestat družit jer sluša drugačiju muziku od mene…Pa šta. Rekla sam mu da me živcira s takvim ponašanjem i pitala sam ga hoće jednog dana reći i za mene da sam glupa ak mi dođe da obučem neke cipelice s petom i pustim si Vesnu P. (Ja to neću nikad napravit, hope so, ali opet…zanimalo me je) Ništa nije odgovorio, nije ni skužio da sam ozbiljno mislila. Jebiga. I tako sam skužila da možda s krivim osobama provodim vrijeme i da bi više trebala bit s ljudima koji možda ne vole iste stvari ko i ja, ali su bolji od onih koji vole sve što i ja. Komplicirano. Kad je otišao, došla mi je njegova poruka na mob- ajd dođi do mene da snimimo neku muziku kad popiješ kavu. Nisam otišla. Ostala sam s curama još sat vremena i pričala o glupostim, smijale smo se i baš mi je trebao netko s kim neću pričat o ljudima koje poznamo, ni o koncertima, ni Novoj godini... trebao mi je netko s kim ću pričat o školi i tim glupostima.Baš mi je žao što tako razmišlja.. Mislim i ja nekad tako mislim, često zapravo.. Ali totalno je drugačije kad se radi o osobi do koje ti je stalo..

- 16:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #