jedna u letu poludjela ptica... :)

srijeda, 15.12.2004.

gluposti...

Opet sam umorna totalno.. Svaki dan spavam manje od 6 sati, još sam u školi do pol 3 i svaki jebeni dan dolazim kući sve umornija. Koji su glupost napravili od praznika, ne kužim šta nam nisu dali ko i svake godine mjesec dana… Ali ne, mi moramo imat tjedan dana za Božić pa dva tjedna škole pa onda još malo praznika pa malo škole pa onda opet mali praznici za Uskrs… Obožavam onog tko se toga sjetio… Baš.
Imam za sutra učit 4 predmeta, među njima i moju najomiljeniju matematiku. O kako mrzim matematiku i sve vezano za nju. Bila sam jučer dva sata na instrukcijama, baš me zanima hoće li uroditi plodom… hehehhe.
U školi koma, svaki dan test, ispitivanja.. A ja ništa ne stignem,.
Ajme.. A sama sam kriva. Da sam počela na vrijeme učit, ne bi mi se sad događalo to što mi se događa. I baš mi je nekako svejedno za ocjene. Šta god dobijem, meni je ok.. Jebiga.
Od drugog polugodišta ( zapravo već od Nove godine ) počinjem učit svaki dan bar 4 sata. Nadam se. A opet poznavajući sebe, mislim da ništa od toga.
Našla sam jedne super roze hlače, onak jako jako roze i uzela sam lijepo 220 kn i otišla u trgovinu po te hlače, ali nema mog broja. Imam sreće, da. I da mi prodavačica br 40 i ja joj kažem da neću probavat jer mi je i 38 malo veliko. Ali ne, ona navaljuje, glupača glupa. I probala sam glupe hlače i plivala u njima koliko su mi velike bile. Lijepo sam izašla iz kabine kao pogledati se i ona me nagovara da ih kupim. Kao baš mi lijepo stoje, to se tak nosi… Ja sam se pukla smijat. Ima glupih ljudi. Naravno da sam ih kupila :)
Sad me trenutno sestra užasno živcira. Kod nje mi jako jako jaaako smeta to što glupača ima 14 god a ponaša se ko idiot. Sva je neka glupa, i ulizuje se staroj non stop. Kad idu van ona i njene cure, svi se skupe kod nas. A ja imam tu čast dijeliti sobu s njom, pa ih trpim svake subote 15-ak minuta..jer curice idu van u pola 7. Kako se tek obuku.. Pa ja to što one nose ne bi obukla ni za spavanje. Neke vrste šminkerica, šta ja znam šta su. Inače nemam ja ništa protiv šminkera,ali baš mi je fino kad netko obuče hlače neke,marte, neke lijepe starke....njam. I onda me traži da joj posudim starke… HAHAHHA. Da, hoću odmah. Kaže mi da su moje marte ružne i ne bi ih nikad nosila i ne sviđaju joj se hlače koje izgledaju ko da su stare 2 god.. E pa draga moja, kupi si ti onda starke jer moje nećeš nosit. A i ja mislim da starke nisu za takve ljude. Samo moje mišljenje… Ak nekom smeta..a šta ću mu ja. Smeta mi i glupa muzika koju sluša, smeta mi što mi kraj kreveta stoji Pink. Još mi puno više smeta Avril koja me svako jutro dočeka s hrpetinom svojih narukvica… Na posteru J. Svejedno, nije moja sestra tako loša… :)
Jedva čekam neki koncert, baš jako jedva čekam. Nadam se da će biti. Mora.
Ostajem budna do 3 danas… Možda da ni ne spavam? Bilo bi bolje.
Slikali su nas u školi za Internet. Mrzim te gluposti. Ali neka, lijepo ću ispast. Hehe.
P.s.-sutra je roditeljski.

- 21:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #