zeko zeko zecic

VEPRIC-DUHOVNA OBNOVA

E dragi moji,evo mene nakon dugo vremena =)

kao što sam naslov kaže bila sam u Vepricu (malom svetištu blizu Makarske). Ustvari bila su sva tri razreda. Naravno taj dan (utorak), nije bilo škole...jupiiizubo krenuli smo ujutro u 8 sati...bila sam jakoooo pospana...uh..zijev. Ali, brzo sam se razbudila čim sam vidila svoju ekipu.
Svi su se poredali ispred vrata busa kao da će netko ostati...svi su se gurali,vikali.svađali...nema toga što nije bilo...pa svi ćemo ući - kakva uzbuna?!
Ali tu su najviše sudjelovali muški...hvatali su zadnja mjesta...a mi,ženski dio? što,mi moramo tamo na prva sjedala kraj učiteljice...ma molim te....baš su BEZOBRAZNI!!!burninmad
bila sam užasno ljuta....ja sam sjedila na 4-5 sjedalu...katastrofa...al dobro...
Malo smo u početku čavrljale,slušale mp4,grickale štapiće....sjedila sam s Matejom - simpatičnom curom iz mog razreda.


Nije prošlo 20 minuta, već smo stigli...Kada smo svi izašli morali smo kao uhode pratiti učitelje do špilje...(ja sam tu prvi put). Baš mi se špilja svidjela...Na nekom malom kamenom pitaru pisalo je velikim slovima: "TIŠINA". Ali to naravno nije nitko poštivao - svi su pričali, smijali se (pa je čak zamalo izbila tuča između jerka i ščurle...lud).- a djeca, šta da drugo kažem...Nakon nekog vremena sjeli smo na klupe oispred špilje i pričekali da ove naše iz razreda počnu pjevati..(bile su u zboru - baš lipo...). Kad su počele pjevati - gle iznenađenja - ti su također bili panamci koji su bili oduševljeni crkvenim pjesmama ( iako, neznam da li su išta razumjeli, jer pričaju španjolski), ali ritam ih je jednostavno "zanio"...nono.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Onda smo pošli u jednu veliku dvoranu ( gdje smo bili podijeljeni u grupe ). učitelji koji su nas "vodili" su bili neki pop iznaše škole i jedna vjeroučiteljica iz nižih razreda. Čim smo ušli udobno smo se smjestili i počeli raditi neke zadatke koji su nam oni zadali: uglavnom to je bio "duhovni" razgovor...zaliven
tu smo bili otprilike 30 minuta...ne bi baš rekla jer je vrijeme baš brzo odmicalo...eek
poslije toga je slijedila ispovijed ( i ja sm se ispovijedila- bravo ja!). Nakon toga, bila je misa...baš je bila zanimljiva...na dar smo dobili lančiće s križem...cool

E tek smo onda mogli nešto "pošteno" pojesti - sjeli smo za neki veliki stol i papali...kako sam samo bila gladna...uhuh...party


Image and video hosting by TinyPic

I eto sve u svemu bilo je jako lijepo...mogla bih još puno toga napisati...ali stavrno nemam volje...mislim da vam je ovo skroz dovoljno...
do tipkanja...pusica....


Image and video hosting by TinyPic

16.04.2008. u 20:07 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

100 je suza u mojim očima bilo,
100 je želja koji mi život nije ispunio...
malo je ljubavi koje osjećaju svi
a još manje prijatelj kao što si ti!!!***



Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
Nije bitno ni koliko,ni otkad,ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati
da si tu...***

Daleko si od očiju,al od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje,ti si...
Nisi ni zvijezda ni bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno VOLIM!***










Image and video hosting by TinyPic



Voljeti znači prihvaćati stvari koje nebi htio,
i davati one koje ti najviše znače...***


Ti si malo mače što po srcu grebe,
volim taj ožiljak jer je od tebe.
Uz taj ožiljak jedno ime piše,
to je tvoje ime i volim ga NAJVIŠE!***


Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću,
ljubav je vatra u mom srcu koja gori samo za tebe,
ljubav je nešto riječima neopisivo,šaljem ti svoje srce,
to je ljubav,čuvaj ga!***


VICEVI***

Korekcije
- Zašto je Salome napravila korekcije
da bi bila žena u muškom tijelu?
Zato što je veliki domoljub, a Slovenija
premala da bi imala i muškarce i žene!*


Mujo na ispitu
-Mujo treći put bio na ispitu i pao.
Kad su ga pitali što se dogodilo,rekao je:
"Ništa,ista komisija,ista pitanja!"


Žablji bataci
-"Konobaru, imate li žablje batake?"
-"Nemam,ovako hodam zbog reume!"


Gospodarski napredak
-Zašto Kina napreduje strahovitom brzinom
svake godine?
-Zato što ima najmanje plavuša od
svih zemalja!



MUDROSTI***

"Ideale nekog društva
najbolje ćete prosuditi po
njihovim reklamama."


"Hrabrost,zbog svoje sljepoće,
ne vidi ni opasnosti, a ni nezgode!"


"Razgovor i čokolada su sve što
žene žele od muškarca." (Mel Gibson)


"Vjera u sebe,najveća je
tajna moje ljepote." (Kirsten Dunst)


"Super junakinju ne čine
velike grudi,kratke hlače i pištolj!" (Sigourney Weaver)***







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

kad su spuštaju okovi tuge i jada,
znaj bit ću tvoja utjeha i nada,
kada nestane jednom naših ludosti i smija,
znaj ja ću uvijek biti tvoja PRIJA...


Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,da te mazim,da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,jer te volim,
srećo moja mala!!!*


...jedan savjet...čuvaj se...
...jedna molba...ne mijenjaj se...
jedna želja...ne zaboravi me...
jedna laž...ne volim te...
...jedna istina...nedostaješ mi...*