zeko zeko zecic

Subota...=)

E ovo sam mislila ranije napisat,
ali nisam stigla,pa evo pišem sad...

Znači, to je bila subota - idealan dan za druženje sa prijateljicama...
Upravo sam to učinila - pozvala sam svoje priijateljice kod sebe doma...
Taj dan sam pospremila cijeelu kuću ( moralo je sve biti na svom mjestu...ja sam takva..heheh yes). E, onda kad su došle (Ivana ,Ines i Marina) - malo smo bile u mojo sobi,malo pričale i tako to....onda nismo više imale strpljenja,pa smo išle na plažu.....nije bilo nikog poosebnog,tako da nam nijedan nije "zapeo" za oko....(barem ne meni - ja sam ipak zaljubljena! cerek). zatim smo malo sjele na klupicu i počele razmišljati o našoj budućnosti...moja mašta je svašta radila...pa smo po starom običaju pričale o srednjoj ( koju jedva čekam...uhuh...zujo). Uglavnom,non stop smo šetale cijeli dugim ratom....smijale smo se na sav glas,pričale gluposti- - ma jednom riječju bilo je fenomenalno!!!*thumbup. odlučila sam ih počastiti sladoledom ( lude su za njim, ako nije...mljac...njami),odabrale su slajić i krenule u akciju....sada smo bile u parku...malo se ljuljale,malo slušale mjuzu...itd. Pa smo počele pričati o skorom Marininom rođendanu.uf,kad će više (16.4.)...napravit će pravi party.......eeeeeeej ljudi - party........party aha.....


Image and video hosting by TinyPic



A onda nas je čekalo pravo iznenađenje! Naime,Marinina razrednica živi nedaleko od mene,pa nas je pozvala na tortu (jer joj je sinu bio roćkas...)...kuća je savršena.....ta ženska pazi na svaki detalj...kuć je puna slika,ukrasa, svega i svačega...stvarno ima ukusa....ponudila nas je tortom - ja i Ivana nismo htjele jesti , jer nismo baš za torte( sad će neki reći da pazimo na liniju - ma ne radi se o tome,nego stvarno nisam za TORTE!!! kalorije nisu u pitanju,iako i na to moram pazit - ipak sam žensko...hehhefino) Kad su one dvije popapale,krenule smo kući....ali kad smo došle do pola puta,odlučile smo ponovno na plažu...hehheh - ludnica!!! dead. Dobro,nismo baš išle na plažu nego smo bile na stanici ( jer je Inesin brat trebao doći po nju...). Kad je ona otišla,tek onda smo se vratile kući....predložila sam im da pogledamo bracinu maturu( jer tu ima jedan dečko kojeg Marina jednostavno OBOŽAVA!!! (ne smijem otkrivati ništa...zaliven). Smijale smo se kao najveće lude....ali nam je bili odlično....
došao je i taj trenutak da su morale poći kući......nisam htjela da odu,al šta se mora,mora...uhuh...nono. pozdravila sam se s njima i nastavila gledat tv /ali ne maturu,ne brinite...)


I tako vam je prošla i ta subota.dogovorile smo se da ja u sljedeću subotu dolazim u omiš.uuuuuu,jedva čekam.......hehhe...

pozdrav svima koji me čitaju.kissssss*.......kiss


Image and video hosting by TinyPic

08.04.2008. u 20:11 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

100 je suza u mojim očima bilo,
100 je želja koji mi život nije ispunio...
malo je ljubavi koje osjećaju svi
a još manje prijatelj kao što si ti!!!***



Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
Nije bitno ni koliko,ni otkad,ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati
da si tu...***

Daleko si od očiju,al od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje,ti si...
Nisi ni zvijezda ni bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno VOLIM!***










Image and video hosting by TinyPic



Voljeti znači prihvaćati stvari koje nebi htio,
i davati one koje ti najviše znače...***


Ti si malo mače što po srcu grebe,
volim taj ožiljak jer je od tebe.
Uz taj ožiljak jedno ime piše,
to je tvoje ime i volim ga NAJVIŠE!***


Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću,
ljubav je vatra u mom srcu koja gori samo za tebe,
ljubav je nešto riječima neopisivo,šaljem ti svoje srce,
to je ljubav,čuvaj ga!***


VICEVI***

Korekcije
- Zašto je Salome napravila korekcije
da bi bila žena u muškom tijelu?
Zato što je veliki domoljub, a Slovenija
premala da bi imala i muškarce i žene!*


Mujo na ispitu
-Mujo treći put bio na ispitu i pao.
Kad su ga pitali što se dogodilo,rekao je:
"Ništa,ista komisija,ista pitanja!"


Žablji bataci
-"Konobaru, imate li žablje batake?"
-"Nemam,ovako hodam zbog reume!"


Gospodarski napredak
-Zašto Kina napreduje strahovitom brzinom
svake godine?
-Zato što ima najmanje plavuša od
svih zemalja!



MUDROSTI***

"Ideale nekog društva
najbolje ćete prosuditi po
njihovim reklamama."


"Hrabrost,zbog svoje sljepoće,
ne vidi ni opasnosti, a ni nezgode!"


"Razgovor i čokolada su sve što
žene žele od muškarca." (Mel Gibson)


"Vjera u sebe,najveća je
tajna moje ljepote." (Kirsten Dunst)


"Super junakinju ne čine
velike grudi,kratke hlače i pištolj!" (Sigourney Weaver)***







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

kad su spuštaju okovi tuge i jada,
znaj bit ću tvoja utjeha i nada,
kada nestane jednom naših ludosti i smija,
znaj ja ću uvijek biti tvoja PRIJA...


Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,da te mazim,da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,jer te volim,
srećo moja mala!!!*


...jedan savjet...čuvaj se...
...jedna molba...ne mijenjaj se...
jedna želja...ne zaboravi me...
jedna laž...ne volim te...
...jedna istina...nedostaješ mi...*