zeko zeko zecic

pomalo naporan dan...

Ah,ah...ola evo mene opet...

danas sam se tako umorila...
Naime,danas kad je završila nastava svi su bili happy,jer naravno sad počinju praznici...ali ja nisam toliko presretna koliko su drugi...nono
kad znam da će i to brzo proći(jer imamo samo 2 tjedna). Sad će neki reći da se treba zadovoljiti i s onim malim "što nam je pruženo"! Ja se potpuno slažem,ali "neš" ti praznika...ništa posebno( valjda će se netko složiti sa mnom)...sve će to tako brzo proći da se nećemo ni okrenuti,ali eto,što je tu je...bolje praznici nego 2 tjedna učit- uh,uh...dead. da,kad sam došla iz škole skuhala sam ručak(bravo ja!!!). Ma ne hvalim se ja nego svaka cura bar nešto mora znati skuhat,zar ne??? Ma je tako je...yes. Ili kako bi moja mama rekla:"kako ćeš se udati ako ne znaš kuhat...?!". E pa bojim se da ima pravo,haha...ma neću se još udavat,bez brige ima vremena...beljyes. Sad se sigurno pitate što sam to spremala-e pa ništa posebno,svakodnevno jelo-tjestenina s rajčicama(a moram bit književna!haha). prevod: manistra u suvo...eto sad sigurno znate o čemu se radi...njami. Ja inače obožavam tu hranu...mljac...njamiparty.
Sljedeće što sam napravila bilo je,oprati suđa,pa napraviti krevete,pa staviti sušiti robu...( e to mi je bilo najMRŽE!!!). Ali kad se mora,mora se...nut.
e tek onda je slijedio odmor(NAPOKON!!!*)- otišla sam kod svoje najdraže susjede Željke...malo san se s njom raspričala,kad ono-zove mama da me hitno treba... pojurila sam kući...nećete vjerovati što sam morala napraviti- oribati(kako bi Klara rekla) kuću!!! Pa taman sam se nekako snašla da se odmorim, sad još trebam oprati kuću...moram priznati da mi se NIJE dalo,ali mamu se mora slušati...kad sam zgotovila i taj dosadno posao-slela za kompić o odlučola ovo podijeliti s vama...belj. Vidite da ja mislim na vas i da svaku sitnicu podijelim s vama...ma kad ste dragi i gotovo...(da,da)...smijeh.




sad nam brzo dolazi Uskrs...da,da...naughty. Kao i obično za Uskrs idemo na selo... A u ponediljak imam krštenje-moj mali rođak...thumbup. Kako je samo sladak...mmmmmmmm....yes. Šta da vam još kažem nego da mi ostavljate puuuuuuuuuuuuno KOMENTARA!!! (nemojte me puno hvalit,umislit ću se-heheh,šala mala). za sada vas sve skupa pozdravljam i šaljem VEEEEEEEEEEELIKI poljubac!!!!!!!!!!kisskisskisskiss.



PoZdRaVljAm SvE kOjI mE čItAjU!!!!!!!!!!***

19.03.2008. u 18:35 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

100 je suza u mojim očima bilo,
100 je želja koji mi život nije ispunio...
malo je ljubavi koje osjećaju svi
a još manje prijatelj kao što si ti!!!***



Lijepo je znati da postojiš u mom životu...
Nije bitno ni koliko,ni otkad,ni zašto...
lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati
da si tu...***

Daleko si od očiju,al od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje,ti si...
Nisi ni zvijezda ni bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno VOLIM!***










Image and video hosting by TinyPic



Voljeti znači prihvaćati stvari koje nebi htio,
i davati one koje ti najviše znače...***


Ti si malo mače što po srcu grebe,
volim taj ožiljak jer je od tebe.
Uz taj ožiljak jedno ime piše,
to je tvoje ime i volim ga NAJVIŠE!***


Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću,
ljubav je vatra u mom srcu koja gori samo za tebe,
ljubav je nešto riječima neopisivo,šaljem ti svoje srce,
to je ljubav,čuvaj ga!***


VICEVI***

Korekcije
- Zašto je Salome napravila korekcije
da bi bila žena u muškom tijelu?
Zato što je veliki domoljub, a Slovenija
premala da bi imala i muškarce i žene!*


Mujo na ispitu
-Mujo treći put bio na ispitu i pao.
Kad su ga pitali što se dogodilo,rekao je:
"Ništa,ista komisija,ista pitanja!"


Žablji bataci
-"Konobaru, imate li žablje batake?"
-"Nemam,ovako hodam zbog reume!"


Gospodarski napredak
-Zašto Kina napreduje strahovitom brzinom
svake godine?
-Zato što ima najmanje plavuša od
svih zemalja!



MUDROSTI***

"Ideale nekog društva
najbolje ćete prosuditi po
njihovim reklamama."


"Hrabrost,zbog svoje sljepoće,
ne vidi ni opasnosti, a ni nezgode!"


"Razgovor i čokolada su sve što
žene žele od muškarca." (Mel Gibson)


"Vjera u sebe,najveća je
tajna moje ljepote." (Kirsten Dunst)


"Super junakinju ne čine
velike grudi,kratke hlače i pištolj!" (Sigourney Weaver)***







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

kad su spuštaju okovi tuge i jada,
znaj bit ću tvoja utjeha i nada,
kada nestane jednom naših ludosti i smija,
znaj ja ću uvijek biti tvoja PRIJA...


Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,da te mazim,da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,jer te volim,
srećo moja mala!!!*


...jedan savjet...čuvaj se...
...jedna molba...ne mijenjaj se...
jedna želja...ne zaboravi me...
jedna laž...ne volim te...
...jedna istina...nedostaješ mi...*