Purple eyes

utorak, 23.05.2006.

Vruće jeeee... :/

Photobucket - Video and Image Hosting

Počelo se debelo bližit lito, i sa njim one nepodnošljive vrućine kad ne znate šta bi sa sobom jer vam se apsolutno ništa ne da, i niste u stanju činit ništa… Najrađe bi legli negdi u travu (u hladu naravno) ili cili dan guštali u morucool… To možda neki od vas i mogu, ali mi koji još uvik pohađamo onu ustanovu zvanu «škola» smo još tri tjedna ograničeni… Koliko god me na dane sunce zna oraspoložit, toliko mi i ove vrućine znaju ubit raspoloženje… Već jučer upozorena kako će danas bit prevruče (hvala Marina kiss) jutros sam se obukla šta sam oskudnije mogla, imajući pritom na umu da ipak idem u školu wink. I kad sam na izlasku pogledala kroz prozor, zatečena svatin da vani nema ni «S» od sunca eek… Sva srića odlučila san ne prisvlaćit se za svaki slučaj. Vani je bilo ipak možda malo prohladno za kratke gaće…ali to san preživila. Dođoh u školu, a neki pametnjakovići (Plete pripoznaješ li se? wave) se lukavo dosjete upalit klimu (!!!)thumbup. I raspale je samo tako. U roku od 10min Tina je bespomoćno šmrcala, trošeći papirnatu za papirnatom, a meni je pucala glava. I tako do podne ipo… Taman kad se navikneš na tu prohladnu temperaturu u razredu, zvoni mali odmor, ti izađeš na hodnik/u wc i dođeš lipo sebi, a onda nazad u onu hladnjaču namcor… Ali eto, preživila san to samo sa glavoboljom, i kad sam u podne ipo napustila teritorij škole svatila san da je u međuvremenu sunce granilo, a temperatura porasla. Ukratko-upeklo je… Dođen u Ghettoa, u potrazi za hladom i osvježenjem, sidnen, i to baš na ono misto di između dva suncobrana sunce proviruje ravno na mene!!! headbang Danas mu očito nisam draga. Nakon prženja tu, uslijedia je vrhunac-vožnja autobusom… Pun bus ljudi koji se vraćaju iz škole+uobičajena starčad koja dolazi sa pazara ili odakle već…sa svoje 83kese u svakoj ruci… I onda oni prozori promjera 15x20 cm, i još si uvatia Boga za bradu ako je prozor uopće u funkciji i ako ti se ne nađe neki penzić koji će te upozorit da zatvoriš prozor jer ga ubiva promaja… burninmad!!! I tako san se još drmusala u devetci 15min do pujanki diveći se svakojakim endemima koji putuju tim busom… I napokon došla doma kad sam pomislila da ću se ozbiljno počet topit od vrućine… I fala ti Bože na vodi i tušu i na kući u kojoj mogu temperaturu koliko-toliko prilagodit sebi i samo sebi…smijeh

- 21:18 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.