Purple eyes

četvrtak, 11.05.2006.

Prije par dana bila san u kinu "Zlatna vrata" pogledat film "De battre mon coeur s'est arrete" ili u prijevodu "Otkucaj kojeg je moje srce preskoćilo"... I iako je film bia na francuskom, i ja ni rići nisam razumila, nisam se osjećala glupo čitajući prijevod i slušajući kako bi Jagoda rekla "one šta su pročišćavali grlo". Film me oduševija. Najviše zato šta je čudan i van svakog kalupa. Dobro, nije me oduševia ka Tinu i Jelenu koje bi ga vjerovatno još koji put otišle pogledat da nije bia zadnji dan prikazivanja i koje su svaki detalj upile... Ja i Marija smo ipak ostale koliko toliko suzdržane. Nju je naprimjer više fasciniralo to šta je ugledala autobus br.5(svima poznatiji kao "kočija"), a ja...pa ja sam bila preokupirana smrzavanjem, pa sam sačekala da mi se prsti vrate u funkciju prije nego sam počela sređivat dojmove o filmu. I dojmovi su-sve najbolje- svi koji se nađu u prilici neka ga ozbiljno pogledaju. Ali znate šta je tužno, to šta ti niskobuđetni filmovi, usprkos svim filmskim nagradama sa filmskih festivala, ostaju opet u sjeni smeća koje dolazi iz hollywooda (čast iznimkama). Ali mislim ti hollywoodski filmovi sa 1000 nastavaka i varijacija...da ne govorin o teen movies ili pak romantičnim komedijama sa jennifer lopez u glavnoj ulozi... mislin...eeeej?! WTF?! Zašto popušimo sve šta nam prodaju??? Ali dobro... Ugl poanta ovog posta je:
DAJTE PRILIKU NISKOBUĐETNIM FILMOVIMA I VOZAJTE SE PETICON!!!

a kad smo kod filmova evo par prijedloga:
-Love song about Bobby Long
-Garden state

Toliko od mene za ovi put, pozdravlja vas vaša Purple eyes girl!
- 21:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.