Design by:
Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tražim sebi slične.

O meni

kao što piše u opisu bloga,tražim sebi slične.
Ponekad mi se čini da me stvarno nitko ne razumije i da se u ovom svijetu ne mogu (s)nači.
Nekad ljudi razumiju,ali nije isto razumijeti nekog i biti u njegovoj koži.
Ovdje sam jer želim nači ljude koji proživljavaju ili su proživljavali iste ili slične stvari koje i ja.jer jedino oni razumiju i znaju kako je.
Bit ću iskrena i govorit ću o svemu,i trebate mi vi,svi vi jer ne želim se osjećat samom kad znam da nisam jedina kojoj se događaju ovakve stvari.
Neču stavljat svoje pravo ime,ni adresu ili bilo što tako osobno.
Ovaj blog je anoniman i nemam razloga lagati.

Ja:
.imam 17 godina
.bila sam sexualno zlostavljana kao mala od obiteljskog poznanika(to sam rekla samo jednoj osobi kojoj vjerujem)
.psihički i fizički zlostavljana od oca svoj cijeli život
.bila svijedok čestog zlostavljanja koje je moj otac vršio nad mojojm majkom
.do pete godine najviše se o meni brinula baka jer su roditelji varali jedno drugo uokolo,često su se svađali pa je mama i često puta završila u bolnici i očito nisu bili sposobni brinuti se za mene.
.susrela se s ozbiljnom depresijom već s 12godina
.s 13 i 14 godina bolovala od anoreksije,sa 14 godina bila na rubu i pokušala se ubiti
.s 15 godina kompulzivno prejedanje i bulimija
.s 15 godina dijagnosticiran poremećaj ličnosti
.s 15 godina prvi puta probala ilegalne droge
.postala ovisna o drogama
.s 16 godina nakon odvikavanja i teške depresije htjela se ubiti
.često se samoozljeđujem(režem si ruke i noge sa žiletom ali i na druge načine)
.izdana od najboljeg dugogodišnjeg prijatelja i to mi je slomilo srce
.manično-depresivna
.emocionalna i emocionalno nestabilna
.živim za glazbu,glazba mi je sve
.pokušavam zaboraviti prošlost i krenuti dalje
.teško proživljavam ove obiteljske krize,svađe roditelja i njihove ispade
.umorna od očevog stalnog kritiziranja i omalovažavanja(ne mogu vjerovat da netko može tako mrzit svoje dijete i ponašat se prema njemu)
.izgubljena u svijetu droge i alkohola
.ponekad kada me prijatelji izdaju mislim da imam samo sebe a onda opet imam li..?
.ne vjerujem ljudima i ne vjerujem u ljubav jer previše puta sam bila izdana

SVI ONI KOJU SU SE NAŠLI U OVOM MOJEM KRATKOM OPISU CIJELOG MOG DOSADAŠNJEG ŽIVOTA NEKA MI SE SLOBODNO JAVE JER POTREBNI STE MI VI I VAŠA PODRŠKA ISTO KAO ŠTO JE I MOJA PODRŠKA POTREBNA VAMA

četvrtak, 26.06.2008.

Tražim sebi slične

Kao što sam i objasnila u boxevima tražim sebi slične,ljude koji imaju iste probleme i proživljavaju iste stvari kao i ja.
Ponekad razumjevanje prijatelja ili takozvano "razumjevanje" psihologa nije dovoljno nego ti treba netko tko zna kako je to.netko tko zaista razumije.
Dosta toga sam prošla do sad,imam 17 godina(več 2mjeseca) i trenutno se nalazim na nekom hmm kako da to kažem raskrižju kada se sve čini kako treba a zapravo nije i moram odabrati put kojim želim ići.
Teško je to kad si sam u svemu tome..zato sam i otvorila blog. Ovo nije moj prvi blog,imala sam jedan blog prije gdje sam pisala o svojoj borbi s anoreksijom,kada sam imala 14 godina. tu su bili i proana blogovi a kasnije imala sam i jedan blog gdje sam pisala o svojem svijetu punom droge i alkohola,o ovisnosti i odvikavanjima.
Sada sam dobro..mislim ok sam što se toga tiće jer več 2mjeseca nisam ništa ilegalno uzela tako da fizičke ovisnosti sam se riješila..završila sam u bolnici tako da sam morala prestati željela to ili ne. Još uvijek želim drogu,naravno. osobitno kada sam u depresiji ili kada me netko povrijedi ili razočara,tada mi je najviše potrebna. ali ne uzimam ništa,jer bojim se previše oca..
dosta jedem u posljednje vrijeme,osobito kada sam tužna pa poslije povratim nekad..malo me to brine jer ne želim bulimiju. Često imam te drastične promjene raspoloženja od manije do depresije s čime mi se je bilo puno lakše nositi prije kad sam to kontrolirala s dorgama i antidepresivima,sada imam osjećaj kao da je sve izmaklo kontroli.
Želim se spasiti,ovo je valjda prvi put da to zaista želim..razmišljam o samoubojstvu ali ne bi to učinila..barem ne svijesno.
ZNAM DA NISAM JEDINA i zato sam ovdje..
nadam se da ćete mi pomoći svojim savjetima i podrškom i da ću ja pomoći vama..ŽELIM ZNATI KAKO SE VI NOSITE S TIME jer meni postaje sve teže.

Image and video hosting by TinyPic

svima vam šaljem jedan veliki hug,i nadam se da ću pronaći ovdje ono što tražim..

<3

- 10:29 - Komentari (58) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.