Image Hosted by ImageShack.us

*Pure Evil's Paradise*.....'Faljen Isus.....Pomoz' Bog.....i.....Merhaba Svima.....Kol'ko God Da Vas Ima.....i.....Dobar Dan Ostalima

'OĆU I JA NEŠTO DA REKNEM

PureEvil

četvrtak, 22.06.2006.

Pure Evil in Sarajevo

Evo,nakon nekog vremena,sređivanja utisaka i jebavanja sa kamerom,prebacivanjem snimljenog materijala na hard disc,njegovom obradom,rušenjem programa za obradu videa,i opet jebavanja sa svim ostalim što ide uz montažu jebenog videa,uspio sam izrezat nekih 5 minuta i postavit ga na server.

Na filmiću se pojavljuju tri glavna lika:
Pure Evil - to je onaj šta ne liči ni na šta,a nosi đozle
Pure Evil's Babe - to je onaj mali pingvin šta se pojavljuje u kadru sa kiflama i uglavnom snima minarete
AmaDin_gospo - mislim da njega ne treba posebno opisivat (glavna karakteristika mu : ćelava glava)smijeh

Šteta je samo što u Sarajevu ostado kratko, a htio sam obić' puno toga....

Glavni razlog odlaska u SA, je upoznavanje svima nam poznatog kolege AmaDin_gospo,za kojeg mogu reći da je čoek i po.
Vidi se brate odma' da je pravi bosanac-sarajlija, koji ne jebe živu silu,a za raju bi i ruku dao ako treba.
Takvu srdačnost i gostoljubivost danas se teško nalazi,kako kod Amadina,tako i u cijelom SA,pa koristim ovu priliku da poručim našim turističkim djelatnicima da se mogu ufatit za uši i odvuć na tečaj "kako dočekat goste i učinit' ih sretnim" u Sarajevo.
Ne samo da me dočeko i pružio sve,nego se potrudio i rezerviro hotel,organiziro izlaske i obilaske,te se kompletno odreko svog privatnog života i bio mi turistički vodič za vrijeme mog boravka u SA.
Ovim putem mu se izvinjajem što se moro dizat iz kreveta i po 4 sata prije podne.

A drugi razlog mog odlaska je bio Majne Babe....jebga....moro sam je povest jer mi je pila mozak godinu dana sa riječima :
"Kad ćemo u SA?"
"Ja bi volila upoznat Amadina".
"Ja bi na Baš Čaršiju".
itd.....
Pa eto.....odvedeš dalmatinku u SA,daš joj kameru,a ona od 100 džamija pronađe i snimi njih 350....štaš......
Jedva sam uspio otet kameru na par minuta i snimit par sifona...onako....nek se nađe....

Još jednom se zahvaljujem AmaDin_gospodinu za svu pruženu gostoljubivost,te što je mirno podnio sve naše turističke hirove.
A za sve vas koje zanima kako izgleda Pure Evil i ostali akteri ovog videa,prilažem link pa pogledajte.
Video se nalazi na YouTube serveru i lako se učitava tako da i oni sa sporijom vezom bez problema mogu otvorit fajl.

Video:Pure Evil in Sarajevo




- 10:37 - Komentari (18) - Isprintaj - #

475
0