Image Hosted by ImageShack.us

*Pure Evil's Paradise*.....'Faljen Isus.....Pomoz' Bog.....i.....Merhaba Svima.....Kol'ko God Da Vas Ima.....i.....Dobar Dan Ostalima

'OĆU I JA NEŠTO DA REKNEM

PureEvil

utorak, 16.05.2006.

Evo me opet

Iz prošlog javljanja ste mogli zaključit, da je pamet moje najveće bogatstvo i da nije sramota biti siromašan...Kako bi reko jedan moj jaran "Ti PureEvil, kad se okupaš, dobiješ čistu budalu"...il' "Kad bi te stavili u ugao dobili bi tupi ugao".....ali avaj.....da nastavimo s upoznavanjem....

Moj horoskopski znak je RAK a podznak mi je TUMOR.
Karakter mi je čvrst i krut,i fala bogu, svakim danom mi je sve čvršći, i sve krući.
Stručna sprema - spreman na sve....
Školska sprema - čet'ri razreda i knjige od petog....ma šalim se....završio sam ja srednju školu, VIŠU UZALUDNU, smjer NADAJ SE...

U školi nisam baš bio najbolji, a kako sam sjedio u zadnjoj klupi ,dok učiteljca dođe do mene, potroši sve one dobre ocjene, tako da su men' ostajale samo jedin'ce i dvojke....Zbog toga mi je ćaća u školu uvjek dolaz'jo pod lažnim imenom....A kad bi kući donjeo đačku knjižicu, odma bi mi trebala i zdravstvena....

A šta još da kažem o sebi?

Bračno stanje - ne izdrživo....imam i dvoje djece a volim ih bog zna ko da su moja, a držim se one stare bosanske poslovice:
"Voli djecu žene svoje možda je koje i tvoje".

U životu se pridržavam samo čet'ri pravila:

1.kad jedeš - sagni se
2.kad piješ - nagni se
3.đe se radi - makni se
4.đe se krade - ne dodaji

Mnogi se pitaju kako izgledam pa evo da i to kažem.

Što se mog izgleda tiče, kad me vide, i oni što ne vjeruju u Boga kažu: "Bože sačuvaj".
Ma imam ja lijepe crte lica samo nisu dobro raspoređene....
Zbog toga, curama se uvaljujem samo s jednom pjesmom:
"Što sam ružan djevojko izvini,
Izbaci me mater u brzini".

Evo gledo sam se neki dan u ogledalo pa sam sebi govorim:
"Pa kakav si to jebo te", ko da nisam ja već mi neko u goste došo...Tolko sam ružan da su sve dlake s lica pobjegle na leđa....I crna mačka bježi od mene samo da joj ne pređem preko puta...
I mater mi je pričala, kad se vraćala iz porodilišta vozom uđe neki čoek u kupe, sjedne, razmota krpu a u krpi pita zeljanca.Čoek bi kulturan pa upita mater: "Oš ti malo pite", a mater njemu kaže: "Neka, fala, nisam gladna", a čoek će na to: "Dobro bona, a da date malo tom majmunčetu, možda je gladno"?
Moš' mislit ajvana, umalo mi se mater nije šlagirala.....

Al' ne smeta mi to tolko ,kolko mi smeta što nemam kose i zuba....
Kad naveče legnem sa ženom ona me pokriva i kaže "Opet si naopako lego" tako da se ne bojim prehlade....
A što se zuba tiče,bio sam prije 15 godina kod doktora.Kaže on men': "Ma nema problema,naprav't ću ja teb' zube moć'eš s njima eksere jest.Al košta će te 500 Maraka".
Kažem ja njemu: "Fala doktore,kad tebi dam 500 Maraka onda neću imat šta ni jest".Tako sam osto bez zuba...
Al par godina poslije, ustopam ja neko auto na cesti da me poveze sa planine na kojoj sam radio ko drvosječa,pa se raspričali osvemu i svačemu, pa tako došo red i na moje zube, koje nemam, i kaže on da ima kod sebe par proteza.
Probam ja jednu protezu,pa nevalja,drugu pa žulja, a treća, aman, ko skrojena zamene.Kažem ja: "Fala ti doktore,osjećam se ko da sam se ponovo rodjo" a on će ti men': "Ma nema na čemu rođo,al nisam ja doktor nego grobar"...
Ma nema, veze sad bar morem zagrist u kiflu....

Al, ajmo mi dalje....

Osim što sam ružan ja sam i siromašan.Ima jedna pjesma koju uvjek pjevam kad me muka spopadne,a ide vako nekako:
"Siromah sam al' volim da živim,
jedno jaje tri mi dana traje.
Aoj moje gaćice od svile,
Tri su puta na pijaci bile.
To je nama naša borba dala,
Plata rjetka a penzija mala.
Od ovoga nema goreg vakta,
Dobili smo od šake do lakta.
Al jebga štaš,mora da se trpi,
Cjepaj gaće pa košulju krpi"....

Al' jebga bosanci su opet najveseliji i kad ih najveće brige brinu,a i stara bosanska poslovica kaže:
"Udri brigu na veselje"....

Jebga sad ne mogu više pisat.Počeo sam pjevat a pive u kući nemam.Pa dok se na vratim s gajbom tolko od mene za sad.



- 10:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #

475
0