__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

četvrtak, 21.12.2006.

Novi post!

kao što sam naslov govori ovo je novi post...headbang

- 20:03 - SLoboda govora na mojoj zemLji (12) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

utorak, 19.12.2006.

I ja malo paradirala po Europi!!! Bila u Beču i završila u novinama!

14. sam krenula u zagreb....
tamo smo ja i frendica anđela došle u kasno popodne, pojele nešto i sastale se s mojim frendom Tvrtkom iz Zeus Fabera,
pa krenule na željeznički naći se s ostatkom skauta iz hrvatske,
u ponoć je krenuo bus, naravno Dea (split) i anđela i ja, morale smo kasniti zbog wc-a!
Bus skoro krenuo... uglavnom već na putu za Beč prehladio se cijeli bus i na svakom stajanju svi smo izašli pišati.
Sprijateljili smo se sa ekipom iz Novske, Križa, Splita, Zagreba, Rijeke... bilo je pre pre dobro i pre pre hladno,
u Beču smo spavali u nekoj maloj dvorani u nekom samostanu... (bljak)
svi smo spavali na podu u vrićama... i bilo je jebeno.... svi bez obzira na godine pili su i (pušili)...
po greadu smo non stop šetkali, šopingirali, ubijali se, zajebavali...
bili smo i u Prateru...
prolazili pored Dunava, i moram rei da su hrvatski GRAFITI milijun puta BOLJI od Bečkih.... i imaju ful manje tag-ova.
Nakon posjeta hrvatskoj ambasadi u kojoj smo pojeli sve što su imali (more sinje) krenuli smo u tu neku njigovu Bečku katedralu
koja je jedina gotička crkva koja je uspješno završena tjekom razdoblja gotike... ful dobro!...
naravno ja sam orala primiti to betlehemsko svijeto.... bilo je jakoooo jebenih likova u crkvi...
ko je gleda uopće to svitlo, ja sam šarala okolo... jedan s dredovima, jedan s bradicom, jedan metalac, jedan sk8er, jedan punker,
bilo je više alternativaca nego što cili Beč zajedno ima, pa nakon toga krenusmo kući....
na graničnom prijelazu Slo-HR išli smo predati svitlo i nismo smjeli slikavati,
naravno ja i Splićo smo imali uniforme, ali ja kratkih rukava,
i više od pola sata morali smo čekati da oni dobiju odobrenje iz Zagreba da se možemo slikati,
naravno ja poleđena uspijem predati svitlo i nastavimo piti u busu.
Ovi iz Novske, su samo stvarali pivu... imali smo neiscrpne zalihe...
u zagrebu smo spavali u policijskoj.. i sprdali se sa drotovima,
nakon vježbe, jedan od njih zakači s uzi-jem za vrata, i tribalo mu je više od 30 sekundi da se otkači s vrata,
a ja pucam od smiha, nakon toga kad su prošli cila se zgrada uvatila smijati!
Uspješno smo se otuširali i odspavali 3 ure, jer smo došli u 2, legli u 5.30. i prrobudili se prije 8... a onda u katedralu u zagreb,
tamo sam se našla s bratom i njegovom curom,
razmjenila brojeve sa scoutima iz busa, otišla na kavu s bratom,
posli upoznala nekog tipa iz njemačke koji već misec dana sam putuje po europi...
i upoznala Anđelinog frenda Luku, pa na bus za zadar...
i tako sam ja provela protekli vikend,
iako vam nisam ispričala najbolje djelove, jer ako mi mater slučajno pročita, nebi bilo dobro...
Čavo!!!!
cool:Profl:Pkiss:Prolleyes:Pwink:Pyes:Pno:Peek:Pnono
:Pbang:Pburninmad:Pdead:Pgreedy:Pheadbang:Pmad:Pmouthwash
:Pnaughty:Pnut:Pparty:Psmokin:Pthumbup:Pwave:Pcerek:Pblabla
:Pzijev:Pzaliven:Psmijeh:Ppuknucu:Pnjami:Pnamcor:Pmah:Plud
:Phrvatska:Pzujo:P

- 19:39 - SLoboda govora na mojoj zemLji (3) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

srijeda, 06.12.2006.

Jošmalo, još malo evo sad će... evo još malo... evo ga... eeeevvvooo.... eto ga!!!

Još 4 dana do mog rođendanarofl, a tri do partijerofl, u subotu 9.12. svira neki bend iz BIH a prošlu je subotu bile punkerija + dead trash metal tj. svirali su reanimacija, ponte del karla, žmanjana dica + E.N.D. bilo je superpartysmokin, odavno nije bilo dobrih punk svirkiyes! Upoznala sam basistu i vokala iz reanimacijewinksmijehdeadrofl, basista i gitarista su mi dali trzaliceroflpartywink, a vokal i ja smo se slikali i poljubija me u obraz!kiss i nakon svirke smo belebetali ko budaleblabla! Sve u svemu bilo je jebačkinaughty, a nadam se da će i ova subota biti takva tj još boljapartysmokindeadroflkissmouthwashnjamiblabla. Pozdravljam sve ljude s Maraskecerek... te sve koji se slažu samnom oko prošle svirkewave... a i vas ostalemah ČAVO!!!!!!!mahwave!

- 19:37 - SLoboda govora na mojoj zemLji (13) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

nedjelja, 03.12.2006.

oi! oi!

evo ja upravo bila na svirci i bila je zakon, ja misim da je svatko ko je uletija u Providura bar jednom zapoga. uspila sam se skompati s reanimacijom, i pokupiti 2 trzalice, jednu pd basiste i jednu od gitariste! ful je bilo kul, jedva čekam sljedeću subotu, ked ću i sleviti rođendan, onda će biti i druga svirka, vidimo se ljudi let`s go iđemo! čavo!

- 01:54 - SLoboda govora na mojoj zemLji (11) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>