__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

ponedjeljak, 30.10.2006.

Opet komunalna!

Svirka je dobro svršila pa se vi tužite komunalnoj...!, ali je fakat grozno počela! prvu smo pjesmu svirali samo ja i Kićo grozno je ispalo ali samo preživili pa se vi tužite komunalnoj...!, pisma se sastoji od tri djela, dok je kiki svira drugi ja sam ., kad je opet išo 1 on je sviro 7. a ja 27...... tako smo se spetljali, i svi su skužili , ali je publika bila fakat jebena pa nije niš prigovarala, sve su prihvatili onako kako je trebalo biti... pa se vi tužite komunalnoj...!rika stari, nemreš si bilivat i buraz i cura su bili tamo, stari, lik se šokiro kako groulam... pa se vi tužite komunalnoj...! nije si mogo bilivat.... kasnije je sve ispalo oke! ... sve je bilo za pet!!!! (osim renola4)! pa se vi tužite komunalnoj...! snimka mora biti da je fuL kuL .... u petak idem u Rijeku.. ko bog... sve će biti super... idem se nać s frendom iz Leoglave kog nisam vidjela ni više ni manje od godine i 6-8- mjeseci.... pa se vi tužite komunalnoj...!sad samo trrebam nać nekog ko će ići samnom... a već imam nekog u vidu!!! KIKI OŠ SAMNOM U PETAK U RIJEKU.....?????????????? e pa se vi tužite kome oćete!

- 22:42 - SLoboda govora na mojoj zemLji (5) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>