__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

nedjelja, 22.10.2006.

Hear we go again!

pa evo odbrojavamo zadnje dane do svirkenaughty, svi smo jako uzbuđenirofl i sjebanimad kao što je moj dragi frend Kikikiss napiso na blogu, u kojem navodi jednog od ono dvoje netalentiranih u bendulud (iz zadnjeg posta)njami, i kaj sam htjela rećnut, ostali smo bez par pisamaburninmad, i sve je sjebano,headbang no ja se fakat nadam da će sve ispast okethumbup! evo sad ja i Kićo upravo pričamo o tome kako se ja i on nećemo razdvojitidead kad je muzika u pitanju yesi da ćemo nastaviti ovim dobro započetimsmijeh putem prema fuckin slavi.greedy.... seksucerek.... alkoholuparty i drozismokin.... već kujemo planove za budućnost koju nećemo doživitibang... sva sreća da smo našli način za preživitimouthwash.... boca bambusa naopačke, umjesto infuzijeparty!... i ako budemo na samrti zbog krvarenjayes, umjesto onih prokletih kesica krvi koristite boce zelene čarobnice.yes... i tako glasi naš plan preživljavanjablabla... slobodno se pridružite! pussasmokinkiss!

- 16:20 - SLoboda govora na mojoj zemLji (2) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>