__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

petak, 19.05.2006.

Fuck your selves!

kako mrzim kad ljudi seru ovako preko neta anonimno, a i bolje im je da se ne predstavljeju jer će biti belaja kad skužim ko sere! neznam što vam to kod mene smeta??? nitko nije savršen!!ako je to što vam na meni smeta veliki problem, recite mi pa ću pokušati popraviti!!!! zato fuck your selves jer očito je da kad meni serete da vi imate problema a ne ja!! život je kurva, a ljudi čine život!! nemožete meni srati, kad ni vi niste savršeni!!! fuck good bye! vidimo se!

- 16:31 - SLoboda govora na mojoj zemLji (24) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

srijeda, 10.05.2006.

aha!!! a što će te sad?

evo ja kod frenda i da mi je malo neta!smijeh mene boli svebang!!! pogotovo srce zbog njegamad!!!! ja ću početi sk8ati jer mi se stari vraća iz daleke zemlje preko oceananaughty!!! pa dragi moji sk8eri doći ću vas snimati u novom sk8 parku čim budem dobila to što želimthumbup!!!! zato dragi moji lipi i šesniyes!!!! sk8 and bleed or dieheadbang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pusakiss svim ljudima pogotovo sk8erima i fejkerimacerek!!! seee yo!mah

- 19:53 - SLoboda govora na mojoj zemLji (6) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>