__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

utorak, 04.04.2006.

A jebemu mater

Nemogu više šutiti!headbang ovo je zakuracbang što oćete od mene???eek nemam vam što pisatino kako da se razveseLim kad nemam ni za pijaču, a ovaj smajLi ima!party e jebiga!mad kako da s ikim komuniciram ka mi je mobiteL u kurčini, a do sLjedećeg rođendana ima pun kuracburninmadbangmadheadbang i što sad oćete nije vam dosta ovo???eek pa kako?eek mislite da sam ja ovdi jedina koja se Ljuti?eek e pa bome nisam!smokin samo mi triba jedam sk8naughty i jedan sk8erkiss i tri kifasmokin malo alkoholaparty dobro puno alkoholarofl novi mobitelyes i jednam sk8 movienut i kameru da snimam sama sk8erewink i to bi bilo sve što bi me učinilo sretnom, još samo da znam sk8ati i gotovo!thumbup a što mi vi dragi moji imate ponuditi???eek kad stavite oglase u moje komentare javite se!wave

- 19:34 - SLoboda govora na mojoj zemLji (27) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>