__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

utorak, 07.03.2006.

evo me opet!

I tako, ja sidim doma i čekam da se netko javi... e samo da pitam, ovo je pitanje za cure, a mogu i dečki! Jel glupo da ženska pita lika??? Ili je normalno da lik pita prvi???? To me pitanje muči! Evo sinoć sam se dopisivala s frendovima iz Dražica, spićkala sam svu lovu a ništa nisam saznala, nit se zabavila! Malo sam kopala po sobi i tražila neke takstove, članke ili što već koje bi mogla upotrijebiti za blog... a na kraju prekopala i okrenula cilu sobu i ništa nisam našla! O sk8-erima neznam ništa, o snowboarderima sam vas izpilala. Pa sam se mislila da li bi bilo pametno da vam, spomenem moju kjigu još jedanput! Eto Žikk odgoivor na tvoje pitanje od prije! Moja knjiga radi se o recimo mom životu! (bolje reći o životu kojeg bi tila!) dijelom u prvih par poglavlja spominju se sk8eri (moraju), a kroz cilu priču se mota jedan starac. Što je meni super u ovoj knjizi, ja zapravo počinjem živiti svoj život u onom trenutku kad me i čitatelj upoznaje! Sve mi je novo, npr. neznam gdje živim, niti kad nađem stan, neznam koja je moja soba, neznam da imam psa, niti da imam godina koliko je tamo navedeno! Neznam ništa! I tako to bi bio mali opis moje knjige... koju naravno nikad neću završiti jer mi je već postala tlaka! Škola me jebe po običaju, sve se mislim da ću završiti negdi (bogu iza nogu), u nekoj srednoj koju ni sam bog nebi posjetija! Zato dragi moji (lipi i šesni) ja vas pozdravljam!!!! BokićSk8 or die! o/-=}:!

- 21:43 - SLoboda govora na mojoj zemLji (1) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>