__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

utorak, 14.02.2006.

Tužno vam valentinovo! :)

I tako dragi moji lipi i šesni u ovoj valentinskoj groznici, ja sam još uvijek sama. Sve sam se mislila zajedno s ekipom frendica, napraviti neku pizdariju... ono slomit dvi noge, koje rebro i tako... ali ka što svi mi znamo okolnosti nisu bile na mojoj strani. Sve tako zbrda zdola ja današnji dan provela ko i inače... suludo razmišlanje me odvratio od svita pa sam i malo zalutala... Možete li to zamisliti POČELA SAM PISATI KNJGU!!! Koje sranje... već sam napisala 4-5 poglavlja... i tako moj život u ku*čini, ovaj žalcu... i tako sve skupa s tim ništa mi ne preostaje nego da se posvetim mojoj tek načetoj knjizi... ako vas zanima (a vjerujem da ne) objaviću kratki sadržaj ovog dosad napisanog dijela knjige! POZZZZdraf!

- 20:14 - SLoboda govora na mojoj zemLji (5) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>