__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

četvrtak, 09.02.2006.

Ja nekužim nas ljude!!! Kako mogu pljucati po tuđoj vjeri???? što kretenčine nisu napravili karikaturu Isusa????? Meni nebi smetalo.... mene čisto boli za «N»jega.... što više smijala bi se i čak bi i podupirala tu karikaturu....mi smo od te naše vjere napravili biznis.... jedino što svetkujemo su oni veliki blagdani...... a koji će nam i to k***c, ovaj ..... žalac J mi sve to i slavimo da bi dobili darove... tim ljudima..... Muslimanima..... Bog nešto zanči. Ko vam sada daje pravo da pljujete na njihovu vjeru???? Nitko od nas kršćana nezna se šaliti na svoj račun. I što su, molim vas, mogli očekivati, tj. kakvu reakciju sa strane Muslimana dobiti???? Eto vam ja sada... sami su krivi... ... ... ... ... Iiiii... nekužim sve konzervativce..., sve šoviniste..., nacionaliste...., i sve ostale budale... ja obožavam Srbe!!!!! Ja sam punkerica, a obožavam skinse!!! Kako je to moguće???? Nisu skinsi nacisti.... zapravo nacizam nema nikakve veze s skinjarama....

- 19:57 - SLoboda govora na mojoj zemLji (4) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>