__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

utorak, 07.02.2006.

:Pitanje

A šo je ljudi???? Meni dosadno pogotovo sad kad sam u kazni. Sad je naj bolje vrijeme da zapitkujem! Ali ne vas ili njih ili kog drugog , već sebe.... stoga sam se zapitala. Još se uvijek pitam. Da li je mojim pokojnim bližnjima bolje gdje su sad? Da li još uvijek osijećaju tugu, bol stvarnosti? Da li vide svijetlo u tami ili su im oči toliko osljepljene ljepotom novog doma da se i ne zamaraju prošlosti? Da li pate između obraslog hladnog kamenja? Da li uopće misle o nama unatoč tome što ih mi katkad zaboravljamo? Da li su sretni ili rone suze koje nepostoje i samuju negdje gdje im nitko neće zamjeriti ne ničemu? Da li se žrtvuju? Da li slave svoj odlazak? Da li ispovijedaju svoju dušu onom nepostojećem ljudskom Bogu ili uistinu s njim provode dane u ljubavi? Da li plivaju? Da li rone? Da li trče? Ha li hodaju? Da li uče? Da li lete ili su potpuno nepomični, zarobljeni? Da li uopće osijećaju? Ma da li uopće postoje? Da li?

- 19:44 - SLoboda govora na mojoj zemLji (4) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>