__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

utorak, 31.01.2006.

Ljubav, život, svirke... ... ... = kurac od ovce... ... ... !

I tako dragi moji (lipi i šesni) svirki neće još dugo (koje stoljeće) biti. Marine ja sam sredla (rekla ekipi), a ti čekaj poziv (poruku) na mobu! Sve je isto (istoooo) ko i prije (ono prije par godina, jučer, danas, sutra). Isuse, Bože, Kriste, Marijo, ... ... ... mater mi kupila dvi karte za «stilske vježbe» neka predstava u kazalištu i nije me pitala oću li ići. Sad ja tražim nekog dobrog čovika ko će samnom ići u kazalište na ovu komediju. Zato molim blaženu (vražju) Mariju, vazda djevicu (kurvu), sve anđel e(vragove) i svete (proklete) i vas braćo (sestre) da molite (plačete) za me. Nek se javi ako ko oće (neće). I tako (mislim nikako). Još uvjek (i sljedećih deset godina) se osječam ko ona točka na krovu. I nemrem si bilivat (ka i obično) da ću biti sama na valentinovo. Ko to uopće slavi (nije neki blagdan) kad smo svi sami????? Aj neka vidimo, se pusa!!!

- 23:09 - SLoboda govora na mojoj zemLji (9) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>