__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

ponedjeljak, 30.01.2006.

tuga sreća i točka na krovu

Evo jutros sam stajala na prozoru i gledala čudnu točku na susjedovom krovu. Bila je crno-siva i posjetila me na nešto. Posjetila me na mene. Gledala sam ju onako jadnu i izgubljenu, samu usred crvenila kupa. Kao da je čekala još jednu točku da dođe. Pa sam se sjetila da već onako godinama nepomično stoji i čeka. Katkad padne koja kap vode kraj nje ili na nju pa je prisjeti nekih starih filmova gdje su svi bili sretni. Katkad sleti koji golub, pa čak i vrana i pređu preko nje kao da ne postoji. Tako se i ja osjećam. Sama, izgubljena, prozirna, neprimjetna, tiha, skrivena, .... Tužna je istina, zato jer vjerujemo prićama. Jasno je i istinito. Suosječanje je bijedno ali stvarno. Ironija sve skupa plaši ljude jer je jaka i sve više prisutna. Bol. Pjesma više nije izraz sreće. I nisu pjesnici bili bogovi, nego robovi tuge. Izmišljene su sve priće sreće. I dragi mi Žaja sreća je potrošna roba. Ali sada dok si sretan, sretna sam i ja. Svi vi zaljubjeni znajte da zaljubljenost prolazi i da dvoje ljudi ništa ne povezuje. Sretni su samo onda kada to žele biti. Zajedno mogu ostati samo ako imaju nešto zajedničko. Tuga je jedina sreća koja postoji. Najsretniji su oni najtužniji. Oni znaju štovati sreću jer je imaju malo. A oni koji sreću rasipaju, njima sreća nimalo ne znači. Tuga je i moj izraz sreće. Više se ni nesjećam kako je to biti sretan. Tuga je jedini osjećaj kojeg mogu osjetiti. Ne postoji osoba (osim jedne, ali me on ne jebe 5%) koja me može nasmijati ili učiniti sretnom. Ne postoji sreća koja može razbiti tugu. Naviknuta sam na nju. I više me i nije briga..... o{=): :P

- 21:46 - SLoboda govora na mojoj zemLji (3) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>