__________________________Copyrighted IVA ©___________ Design by Ri Rock__________________________________ ">

nedjelja, 29.01.2006.

e tače, teče!!!

JeL još teče? E teći će još. Ja jučer biLa na sjajnoj roštiLjadi kod Jackass-ovca. Jedva čekam drugu! (E Toni stara je reLla da će me sLjedeći put pustiti duže. Pozdravi mi svoju curu, Gamu, Lokija, Duduka, Davora, onog malog što mi neviruje, Marka (ako se tako zove), i svih ostaLih. Javi se!) Ja jedva čekam maškare! A vi? Biti će svirka! Jeah! RazmišLjam kakavo bi čudo mogLa biti, pada mi na pamet da se obučem ko šminkerica. To bi biLo jadno, pogotovo mene viditi u minici. BLjak!!!! Odvratno! Imate Li vi koju ideju???? Amožda vještica u dugoj haLjini?? ILi neka baba??? ILi da ja budem ja pa će se ciLi grad prestrašiti??? A možda metaLka??? ILi reperica??? A ako i izađem bit će super!!! Vidimo se!! Kiss!!!


Psebni pozdrav dragom mojem MRVI!!!!! Iz Zg-a koji nadam se čita ovaj blog!!! PACOVU koji je trenutno svojm voLjom i pameti na faksu u St-u, svim Zadarskim sk8erima, pozdrav svima iz Preradovića, Pomorske, Tehnićke, Ekonomske.... Svima na koje se odnosi: da su punkeri, metaLci, koraši..... Svima koji su čLanovi LokaLnih (Zadarskih) bendova... Svima (ne)normaLnima i onima manje (ne)normaLnima, onima puno manje (ne)normaLnima. U gLavnom pozdrav svima!!!!!

- 19:19 - SLoboda govora na mojoj zemLji (7) oš ili neš??? Nemoj, za dobrobit zajednice!!!!!!!!!!! - #

<< Arhiva >>